Goedenmorgen,
het is half 4 's nachts en ik weet me ondertussen echt geen raad meer.
Ik ben al zekers 5 jaar niet bij de tandarts geweest, omdat iok erg bang, maar nu sinds 2 weken heb ik ongeloofelijke kiespijn op verschillende plaatsten, dus ion het begin vand e week met lood in mijn schoenen een tandarts gezocht, ikw eet dat er heel veel mis met mijn gebit dus zit er erg tegen op, kan pas 11 mei terrecht. tot nu toe wist ik het aardig te onder drukken, met ibrofen, de pijn en een paar uurtjes slaap per nacht te pikken. M
het is half 4 's nachts en ik weet me ondertussen echt geen raad meer.
Ik ben al zekers 5 jaar niet bij de tandarts geweest, omdat iok erg bang, maar nu sinds 2 weken heb ik ongeloofelijke kiespijn op verschillende plaatsten, dus ion het begin vand e week met lood in mijn schoenen een tandarts gezocht, ikw eet dat er heel veel mis met mijn gebit dus zit er erg tegen op, kan pas 11 mei terrecht. tot nu toe wist ik het aardig te onder drukken, met ibrofen, de pijn en een paar uurtjes slaap per nacht te pikken. M
heb je die tandarts laten weten dat je heel erg veel pijn hebt, want anders zou je het beste nog een keertje kunnen bellen en laten weten dat je echt heel erg veel pijn hebt en of je niet eerder langs zou kunnen komen. Als dat echt niet mogelijk is zou ik een andere tandarts proberen. Ik weet niet waar je vandaan komt, want vaak is er een telefoonnummer dat je kan bellen, een soort tandartsbemiddelingsbureau. Zij zoeken dan een tandarts voor je die snel tijd heeft om naar je kies te kijken. Het telefoonnummer van het tandarts bemiddelingsbureau in Amsterdam is 020-5709595, ik weet niet zeker of zij ook voor andere plaatsen bemiddelen voor een tandarts, maar ook als je niet uit amsterdam komt zou je dat kunnen proberen. Verder voor de omgeving Almere of Denhaag, zou je ook naar ACTA kunnen gaan. Daar wordt je door studenten behandeld onder begeleiding van tandartsen, er wordt goed de tijd voor je genomen, bij veel angstpatienten werkt dat goed, maar dat kun je het beste voor jezelf bepalen. Telefoonnummers hiervan zijn Amsterdam: 020-5188462, Den Haag 070-3301212, Almere 036-5487499. Ik denk trouwens ook dat je zenuw ontstoken is, dus je wortel. En met zo veel pijn zou ik als ik jou was op zoek gaan naar een tandarts die je snel kan helpen.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze informatie, als je nog vragen hebt kun je het natuurlijk altijd zeggen.
:smt006 Geke