Als jaren heb ik last van een kies, links onder, kan er niet op kauwen, kan er geen koud en warm op hebben, (drink meestal lauwe dranken), de tandarts zelf durft geen wortelkanaal aan, omdat aan de andere kant het hele nare gevolgen heeft gehad waar ik nog niet vanaf ben ( wortelkanaal gehad, en 2 wortelpunt behandelingen, de 3e staat op me te wachten).
De tandarts had me door gestuurd naar de endodontholoog, deze wilde me niet helpen omdat ze de pijn niet erg genoeg vonden. Ben een jaar later nog een keer geweest en ze wilde me weer niet helpen. Maar ik zit er nog maar mooi mee! Ik voel toch zelf het beste hoe de pijn is?
Laatst ging de tandarts assistente met zo'n soort van stofzuiger (weet niet hoe het heet) over die kies, ik dacht dat ik tegen het plafond vloog van de pijn. De assistente schrok en had wel gezien dat ik pijn had, en toen ik zei dat de endodontoloog mij niet wilde helpen keek ze me raar aan. De tandarts weet het ook niet meer. Iemand nog ideeen?
De tandarts had me door gestuurd naar de endodontholoog, deze wilde me niet helpen omdat ze de pijn niet erg genoeg vonden. Ben een jaar later nog een keer geweest en ze wilde me weer niet helpen. Maar ik zit er nog maar mooi mee! Ik voel toch zelf het beste hoe de pijn is?
Laatst ging de tandarts assistente met zo'n soort van stofzuiger (weet niet hoe het heet) over die kies, ik dacht dat ik tegen het plafond vloog van de pijn. De assistente schrok en had wel gezien dat ik pijn had, en toen ik zei dat de endodontoloog mij niet wilde helpen keek ze me raar aan. De tandarts weet het ook niet meer. Iemand nog ideeen?
Ik hoop dat je wat aan deze reactie hebt, mocht je nog vragen hebben, kun je het natuurlijk altijd zeggen.
:smt006 Geke
Ik hoop dat je snel van de pijn af bent, want het lijkt me erg vervelend.
De tandarts heeft er foto's van gemaakt, bij de endodontholoog zijn er foto's gemaakt en lijkt geen ontsteking te zitten.
De tandarts zegt dat de vulling er goed inzit, hij zit er nu al lang in, hoelang weet ik niet eens. Maar er zit een hele tijd tussen het plaatsen van de vulling en toen de pijn begon.
Heb dat bitje heel lang geprobeerd maar ik kan er echt niet aan wennen. Knap dat jij er aan gewend bent geraakt, mij is het niet gelukt.
(als mijn probleem aan de andere kant (rechts onder), daar moet ik voor de 3e keer een wortelpuntbehandeling ondergaan, is opgelost en ik daar helemaal vanaf ben dan moet er echt wat met die pijnlijke kies gebeuren. Misschien moet ik anders maar weer naar een andere endodontholoog.
Ik hoop dat het hiermee een beetje duidelijk uitgelegd is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk zeggen.
Mijn tandarts wil dus ook dat ik een wb onderga, vanwege de pijn, maar de endodontholoog vind het niet nodig, en de tandarts durft het zelf niet aan ivm met infectie gevaar en dat ik dan misschien dezelfde ellende ga krijgen als ik aan de andere kant heb.
Dus misschien toch maar naar een andere endodontholoog.
Ik hoop dat je pijn snel opgelost wordt!
maar eerst morgen maar zien te overleven en de dagen daarna.