Oral-B Rembrandt Plus Superior Bleaching Kit

Author:
lisette_vandermeij
Posted:
ma, 05/09/2005 - 11:05
http://www.theessentials.com/images/us/local/products/viewlarger/7524_lg.jpg

Heeft iemand enig idee waar ik in Nederland aan dit bleaching pakket kan komen?

Groetjes
Lisette
vV

Ik weet het niet, maar ik hoop dat het niet vrij verkocht mag worden.
Enige tijd geleden zijn er berichten geweest dat dit soort artikelen niet aan de eisen voldoet. Overigens werken de meeste ook nog eens niet. zonde van het geld. Beter bleken via de tandarts (als het nodig is te bleken...29 van de 30 mensen in mijn praktijk die met de vraag komen blijken helemaal geen verkleurd gebit te hebben, maar zich gek te laten maken door derage...)
ma, 05/09/2005 - 19:42 Permalink
carabelli

Jewel hoor bij de wittetandenwinkel online verkopen ze rembrandt (16% carbamideperoxide), opalesence, vivastyle (hoe mensen zelf die lepels moeten gaan maken is mij een raadsel ma goe).......... :-?

Oh ik zie net dat erbij staat: het kan wenselijk zijn dat uw tandarts een bleeklepel maakt........ze hebben wel humor :smt003
di, 05/10/2005 - 04:25 Permalink
lisette_vandermeij

Ik heb mijn tanden bij mijn eigen tandarts laten bleken en wil dit graag bijhouden. Dit pakket scoort in Amerika erg hoog. Vandaar. Het kost 29 dollar, dus daar kan je geen buil aan vallen.

Lisette
di, 05/10/2005 - 13:12 Permalink
carabelli

Rembrandt is van origine geen merk dat hier wijd en zijd verbreid is, het is nu overgenomen door oral-b dus misschien dat het in de toekomst hier wat meer op de markt komt.

Maar bij de witte tandenwinkel kun je voor 39 euro 4 spuitjes opalesence bestellen, dat is speciaal voor het bijhouden van je gebleekte tanden, en is makkelijk te verkrijgen.

Aan vV: Volgend jaar kun je je tanden ook op de vrijmarkt laten bleken, wedden :wink: Business is business toch? :smt003
di, 05/10/2005 - 14:26 Permalink