Hallo,
Vanmiddag naar de kaakchirurg geweest, verwijzing lag al 9 maanden in de kast maarja grote angst. Ik heb al een aantal wkb achter de rug de afgelopen jaren aan de 26. De pijn is nooit weggegaan, altijd heb ik een zeurerige pijn en wanneer ik verkouden ben zo'n pijn dat ik niet kan lopen door de pijn die ik dan voel. Het bonken zeg maar.
Door de zenuwen heb ik het gesprek maar half kunnen volgen maar hij vertelde wel dat ik een cyste gevuld met vocht heb (is dit altijd bij een apex?) en dat er een gaatje in mijn bot zit? Ik weet wel dat er een gaatje geboord gaat worden in mijn bot maar het zit er nu al. De tandarts heeft al eerder een apex uitgevoerd waardoor ik nu een vrij groot en pijnlijk litteken aan over heb gehouden. Iemand enig idee wat mij nu weer staat te wachten? Gewoon een apex?
Alvast bedankt.
Groetjes Barbara
Vanmiddag naar de kaakchirurg geweest, verwijzing lag al 9 maanden in de kast maarja grote angst. Ik heb al een aantal wkb achter de rug de afgelopen jaren aan de 26. De pijn is nooit weggegaan, altijd heb ik een zeurerige pijn en wanneer ik verkouden ben zo'n pijn dat ik niet kan lopen door de pijn die ik dan voel. Het bonken zeg maar.
Door de zenuwen heb ik het gesprek maar half kunnen volgen maar hij vertelde wel dat ik een cyste gevuld met vocht heb (is dit altijd bij een apex?) en dat er een gaatje in mijn bot zit? Ik weet wel dat er een gaatje geboord gaat worden in mijn bot maar het zit er nu al. De tandarts heeft al eerder een apex uitgevoerd waardoor ik nu een vrij groot en pijnlijk litteken aan over heb gehouden. Iemand enig idee wat mij nu weer staat te wachten? Gewoon een apex?
Alvast bedankt.
Groetjes Barbara
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het natuurlijk laten weten.
:smt006 Geke
Hoe denken jullie over het maken van het rongenfoto en verdoving wanneer je zwanger bent?
Waarschijnlijk ben ik zwanger en ik heb de kaakchirurg en de huisarts al gebeld. De een zegt het kan gewoon en de ander zegt stel de behandeling uit tot na de bevalling. Daar ben ik eigelijk ook voor alleen het probleem is dat ik echt veel pijn heb. Graag jullie advies, vast bedankt!
Bedankt!
Anesthesie is ook lastig, de kaakchirurg kan in ieder geval geen citanest gebruiken, omdat daar de baarmoeder van kan gaan samentrekken. Maar gewone anesthesie kan in een beperkte hoeveelheid om pijnklachten te verhelpen. Want die ontsteking werkt ook verder in op je lichaam en is ook niet goed voor het kindje.
Veel sterkte en laat nog even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke
Bedankt voor je advies.
Ik ben afgelopen woensdag bij de kaakchirurg geweest voor een apex en een vriendin van mij is tandartsassistente en zei wij halen ze ervoor je uit donderdag maar kan ik ze niet beter laten zitten? Het zijn oplosbare, heb er alleen wel een beetje last van. Vast bedankt.
Groetjes Geke