wkb en antibiotica

Author:
monique007
Posted:
vr, 05/27/2005 - 08:46
Hoi, ik heb 4 weken geleden een wkb gehad, zenuw eruit gehaald en afgesloten door een noodvulling, na twee dagen flinke napijn dacht ik dat de kiespijn voorbij was echter het werd steeds erger. Terug naar de tandarts. Toen ik daar was was de pijn zo goed als weg. Hij dacht aan een onsteking die mijn lichaam zelf had opgelost. Een paar dagen later kwam die pijn toch weer terug. Een week later dus weer terug naar de tandarts. Hij heeft de kies opengeboord, schoongemaakt en weer afgesloten met een noodvulling. Ter ondersteuning een kuurtje antibiotica 3x daags 500 amoxcilline (voor 5 dagen). Vanochtend de laatste tablet genomen. Maar de pijn is wel minder maar nog steeds niet weg. Pijnstillers helpen amper. Weet iemand of die kuur meteen werkt? Met warm of koud of aanraking heb ik geen pijn maar het zit meer in mijn kaak. Kent iemand dit probleem?
de digitale tandarts

Als de pijn blijft kan je toch maar weer beter naar je tandarts, soms is de enige remedie een aantal keer openmaken en weer ontsmetten!

Sterkte.
vr, 05/27/2005 - 09:46 Permalink
flame

Hoi, ik heb 4 weken geleden een wkb gehad, zenuw eruit gehaald en afgesloten door een noodvulling, na twee dagen flinke napijn dacht ik dat de kiespijn voorbij was echter het werd steeds erger. Terug naar de tandarts. Toen ik daar was was de pijn zo goed als weg. Hij dacht aan een onsteking die mijn lichaam zelf had opgelost. Een paar dagen later kwam die pijn toch weer terug. Een week later dus weer terug naar de tandarts. Hij heeft de kies opengeboord, schoongemaakt en weer afgesloten met een noodvulling. Ter ondersteuning een kuurtje antibiotica 3x daags 500 amoxcilline (voor 5 dagen). Vanochtend de laatste tablet genomen. Maar de pijn is wel minder maar nog steeds niet weg. Pijnstillers helpen amper. Weet iemand of die kuur meteen werkt? Met warm of koud of aanraking heb ik geen pijn maar het zit meer in mijn kaak. Kent iemand dit probleem?

Hoi monique

Ja ik ken het probleem en ook ik heb er regelmatig last van,bij mij is het zo'n 6jaar geleden begonnen,ineens een dikke kaak,ik naar de tandarts METEEN want die dag ging ik ook op vakantie en hij had precies hetzelfde gedaan als bij jou,ook antibiotica kuur gehad en zon 4 dagen later was het weg maar regelmatig heb ik er nog last van ,gelukkig doet het weinig of geen pijn het is alleen irritant. :x
Waarom het nu steeds terug komt weet ik ook niet en ik ben bang dat ik er ook last van blijf houden tot alles eruit is (gelukkig gebeurd dat over een paar maanden) Maar in ieder geval hielp die kuur wel,alleen duurt het iets langer ivm het inwerken van de medicijn.
Succes en veel sterkte toegewenst

:smt006 Liefs flame
za, 06/04/2005 - 09:23 Permalink