kies en wortelpuntverwijdering

Author:
beetje bang
Posted:
ma, 06/13/2005 - 21:04
Helaas is mijn kies afgebroken tijdens het trekken, en zit de wortelpunt er nog in.(hoezo pech)
Deze wordt deze week, samen met een andere kies verwijderd door de kaakchirurg.
Ik zie hier behoorlijk tegenop, en weet niet wat ik kan verwachten, wat kan hij wel dat mijn tandarts niet kan?
Ik zie het ergste al voor me, en als ik nu al voel hoe pijnlijk mijn kaak is, hoe moet dat dan voelen na die behandeling?
beetje bang

ook een wortelpunt???het was eerlijk gezegd nogal duwen en trekken bij de tandarts, met het resultaat dat de punt er nog in zit.(kon de tandarts overigens niks aan doen hoor, hij heeft echt zijn best gedaan, maar de wortel was zo zacht dat hij er in kleine stukjes uitkwam, maar niet helemaal dus)
Hij benoemde ook uitlepelen of uitlichten, wat is dat dan?
ma, 06/13/2005 - 21:27 Permalink
beetje bang

Oke, bedankt voor je antwoorden.Vind het eerlijk gezegt nogal akelig klinken, maar ga toch vol goede moed ernaartoe.
Hopelijk valt het inderdaad allemaal mee, en kan ik na donderdag opgelucht ademhalen.
groetjes
di, 06/14/2005 - 20:23 Permalink
beetje bang

Meteen als ik thuiskom laat ik jullie mijn ervaringen weten. Ik ben blij dat ik dit forum ontdekt heb, had er al heel wat eerder wat aan gehad kunnen hebben denk ik.
Het ergste waar ik tegenop zie, is denk ik de verdoving in het toch al beurse tandvlees, maarja, zonder kan niet dus zal wel moeten.
groetjes
wo, 06/15/2005 - 06:48 Permalink
beetje bang

hoera, ik ben geweest, en moet maja echt gelijk geven!
wat een fijne man, deze kaakchirurg, heel begripvol.Maakte gelijk een verdoving bij toen het wat gevoelig bleek, en echt, ik heb er bijna niets van gemerkt. Sterker nog, als er nog eens een kies verwijdert moet worden, dan ga ik gelijk naar de kaakchirurg!
groetjes, en hartstikke bedankt voor het medeleven!
do, 06/16/2005 - 16:07 Permalink