verdoving werkte niet

Author:
hessie69
Posted:
vr, 06/24/2005 - 03:14
hallo allemaal,

Ik ben vorige week naar de tandarts geweest voor een kroon. Het ging om een kies die op een klein stukje na afgebroken was (doordat ik vreselijk schijn te knarsen)die hij toen tijdelijk rondom gevuld had. Ik heb al een splint
Hij heeft mij 4 verdovingsspuiten gegeven maar die hielpen niet. ik werd gek van de pijn als ze met dat zuigsysteem in mijn mond kwamen. heb echt gehuild van de pijn. Hij heeft dus niets gedaan want meer verdoven mocht hij niet. Nu moest ik een kaakfoto laten maken in het ziekenhuis, en daarna stuurt hij me door naar het Acta in Amsterdam. Hij zegt dat het tussen me oren zit!!! Dat ik de verdoving tegenwerk!!! En dat daar een psycholoog zit. Nou, tot nu toe was ik nooit bang maar nu durf ik er niet meer heen. En ik heb nu een ongelooflijke pijn in mijn kies en steeds meer in mijn rechterkaak.
Heeft iemand hier een idee of advies over, ik ben eigenlijk radeloos.
groetjes Hessie
minique

Heel vervelend als je dit overkomt. Volgens mij zouden er 2 oorzaken kunnen zijn:
- Het zit inderdaad 'tussen de oren', lees hier maar eens: http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=5527&highlight=onverdo… (en dan vooral ook het antwoord van Maja).
- Als er een flinke ontsteking zit bij de betreffende kies, dan kan dat ook een reden zijn waardoor de verdoving niet goed werkt.

:smt006 Monique
vr, 06/24/2005 - 07:31 Permalink
hessie69

bedankt voor je reactie, ik zal de volgende keer iets kalmerends innemen, je weet maar nooit. Al heb ik het idee dat het toch ergens anders aan moet liggen...?
za, 06/25/2005 - 03:21 Permalink
hessie69