Hoi Allemaal,
Ik heb sinds een week last van een kies. En dit is met name als ik iets warms drink of eet, dan krijg ik echt zo'n pijnscheut die doortrekt naar mijn kaak. Met koud heb ik helemaal nergens last van. Deze kies is 2 jaar geleden gevuld en de tandarts heeft toen ook mijn zenuw dood gemaakt. Wat zou de oorzaak kunnen zijn van mijn pijn?
Met vriendelijke groet,
Annalies
Ik heb sinds een week last van een kies. En dit is met name als ik iets warms drink of eet, dan krijg ik echt zo'n pijnscheut die doortrekt naar mijn kaak. Met koud heb ik helemaal nergens last van. Deze kies is 2 jaar geleden gevuld en de tandarts heeft toen ook mijn zenuw dood gemaakt. Wat zou de oorzaak kunnen zijn van mijn pijn?
Met vriendelijke groet,
Annalies
Pijn bij warm en koud is een gekend fenomeen hier op het forum. Het ligt dan meestal een de zenuw die beschadigd of gekwetst is door één of ander. Koud betekent dat de zenuw zich nog herstelt; warm betekent dat er geen herstel meer mogelijk is.
Maar in jouw kies is de zenuw doodgemaakt, zeg je.
Ik denk dan toch dat er nog enkele kleinire zenuwvezeltjes zitten, die nog gevoelig zijn, dat de zenuw dus niet helemaal afgestorven is.
Misschien best eens naar de tandarts gaan.
Allicht hebben de medeforumleden meer en betere info en advies.
Succes!
Okay bedankt voor je antwoord, ik heb inmiddels al een afspraak gemaakt bij de tandarts.
Met vriendelijke groet,
Annalies