Beste lezer,
Sinds ik een prothese draag is mijn tandvlees (bovenste gedeelte, voor) ontstoken, het ziet er te rood uit. Van een tandarts kreeg ik te horen, om het tandvlees met een borsteltje te masseren. Het is erg irritant, zijn er geen andere manieren om van deze onsteking af te komen, bijv. medicijnen.
Gr.
Nadda
Sinds ik een prothese draag is mijn tandvlees (bovenste gedeelte, voor) ontstoken, het ziet er te rood uit. Van een tandarts kreeg ik te horen, om het tandvlees met een borsteltje te masseren. Het is erg irritant, zijn er geen andere manieren om van deze onsteking af te komen, bijv. medicijnen.
Gr.
Nadda
Ik hoop dat het toch lukt om dit elke dag te doen, ook al geeft het een beetje een irritant gevoel. Sterkte ermee en ik hoop dat de ontsteking snel verdwenen is.
:smt006 Geke
Gr.
Nadda
Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn kun je het altijd laten weten, veel succes en ik hoop dat de ontsteking snel verholpen is.
Ben van plan om volgende week in Marokko de brug te laten zetten, gezien lagere technicikosten.
Gr.
Nadda
Ik heb veel problemen gehad met mijn nieuwe brug, er is zelfs een hele nieuwe gemaakt, die was ook niet helemaal goed en is gerepareerd.
Al met al ben ik 5 maanden bezig geweest om een goed passende brug te krijgen.
Het heeft me heel wat bezoekjes aan de tandarts en de tandtechnicus gekost en Marokko is niet naast de deur.