Gister is er een hoek van een van mijn onderste kiezen afgebroken. Ik voel er niks van, qua pijn dan, maar met mijn tong voel ik dat er een hoek uitmist en ik kan het in de spiegel ook zien dat er idd een stuk uitmist. Nu is mijn "probleem" dat ik dinsdag over 2 week voor 6 maand naar het buitenland vertrek en net mijn ziekenfonds heb opgezegd omdat ik gestopt ben met werken en voor de twee week die ik hier nog zit een studentenverzekering af moet sluiten zodat ik niet een tijd onverzekerd ben geweest. Maar genoeg daarover, mijn kies is dus een stuk van afgebroken, doet geen pijn maar kan natuurlijk nog wel komen, maar wat is verstandig in deze situatie?
Als je voor een half jaar naar het buitenland vertrekt, zit je met een gat in jer kies waar bacteriën de vrije hand hebben, dus zal je probleem alleen maar groter zijn!
2vlakvulling (wit) 70 euro.
bij een 3 vlakvulling is het composiet deel 55 euro.
Afhankelijk van hoe je het bekijkt is het dus te overzien (als de verzekering niet meer vergoedt) en niet waard om rond te blijven lopen met een gat met risico, dat het erger en dus altijd duurder wordt en wellicht niet zomaar te herstellen is.
Advies ga naar de TA.
Suc6
Mij is afgelopen zaterdag precies hetzelfde overkomen. Ben naar een weekendtandarts geweest en heb € 66.60 betaald. Ik zou dit wel doen voor je op vakantie gaat. Veel succes!! :smt006