Hallo weet er iemand middelen tegen tandvleesontstekingen?
Het mag ook homeopatische zijn. of wat dan ook
iets wat het aanpakt.
Heb aan een kant laten behandelen maar durf niet verder te gaan. :cry:
hopelijk weet er iemand iets zonder die behandeling
:oops:
Het mag ook homeopatische zijn. of wat dan ook
iets wat het aanpakt.
Heb aan een kant laten behandelen maar durf niet verder te gaan. :cry:
hopelijk weet er iemand iets zonder die behandeling
:oops:
Veel sterkte ermee, ik hoop dat je vraag zo een beetje beantwoord is. Mocht er nog iets onduidelijk zijn kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Ik meen me te herinneren dat hier wel eens verteld is dat paradontax niet beter dan andere tandpasta's helpt tegen tandvleesontstekingen.
Ik ben er toen mee gestopt.
Wat is nu waar?
Groetjes,
Joke
:smt006 Geke
probeer het eens met een druppeltje tea-tree-oil, elke keer als je poetst.
Suc6, Fairie
Je moet er eerst voor zorgen dat de ontstekingen verdwijnen. Inderdaad voorleggen aan je tandarts of mondhygieniste.Ook je angst voorleggen. Je moet er wel met een goed gevoel heen gaan.
Ik heb enorm vaak last gehad van tandvleesontstekingen. Van alles geprobeerd. Ook dat spul wat je bij de tandarts kunt kopen. Mijn tandvleesprobleem verdween op den duur wel maar ik had door dat spul wel 2 weken een "dooie tong" (héél naar gevoel de hele dag door) en al mijn tanden waren verkleurd. :(
Nu poets ik mijn tanden met sensodyne en flos, dan spoel ik met sensodynemondwater. Daarna doe ik voor ik ga slapen een beetje sensodynetandpasta op mijn tandvlees boven/tussen rij kiezen en tanden en sindsdien gaat het helemaal goed met het tandvlees en heb ik tot nog toe (al ruim één jaar) geen ontstekingen meer. :smt001
Succes!! :smt006
Groetjes Cynthia
Mechanisch verwijderen van de plak (borstel, stokers en/of ragers) is de gouden standaard!