WortelKanaal Behandeling.

Author:
roko72
Posted:
vr, 07/29/2005 - 13:30
Naar aanleiding van de vele negatieve reacties op een wortelkanaal behandeling, nu een positieve.

Als het op tandartsen e.d. aankomt, poep ik 3 dagen van te voren alle kleuren van angst.
Gisteren moest ik er toch aan geloven, en ipv een vulling (waar ik vanuit ging) werd het een WKB.
Met angst en beven heb ik het aangehoord, maar de TA verzekerde mij dat ik er niets van zou voelen.

HIJ HAD GELIJK!!!! :lol: :lol: :lol:

ik heb werkelijk niets gevoeld of gemerkt van de behandeling, en de volgende afspr. om de WKB af te maken, zie ik een heel stuk geruster tegemoed.

Dit wilde ik even laten weten, omdat heel veel mensen toch negatieve gedachtes hebben hierbij, maar dat het ook mee kan vallen :wink:

mochten er mensen zij die willen weten waar deze tandarts zich bevind......................in Wageningen.
Ik kan alleen maar lof uit spreken voor deze praktijk.
egypte

Beste Roko72,

Nadat ik 3 verschillende tandartsen heb gehad kan ook ik zeggen, na meerdere wkb's te hebben ondergaan, ook ik heb nu een hele goede tandarts met pijnloze, geruststellende behandelingen. Kortom een zéér goede tandarts. Alleen mijn lichaam reageert van binnenuit niet goed op alle zaken die zich afspelen in mijn gebit. Al jaren. Ik ben het wel met je eens dat het echt niet altijd aan de tandarts ligt. Mijn mening is: Als je je niet op je gemak voelt bij een tandarts en als je hem niet alles kunt vragen dan heb je geen goede tandarts. Ook moet je er ten alle tijden terecht kunnen.

Groetjes Cynthia :smt006 :smt001
vr, 07/29/2005 - 20:06 Permalink
roko72

helemaal mee eens.
das dus ook precies de reden waarom ik weg ben gegaan bij mijn vorige TA.
Deze stelt je echt op je gemak, en neemt de tijd, wat ook zeer belangrijk is. :lol: :wink: :smt001

groetjes roger
za, 07/30/2005 - 01:12 Permalink
Ludwig

Ja, Roko, je hebt helemaal gelijk! En om het op z'n Vlaams te zeggen: ik kakte ook in mijn broek bij de gedachte aan de tandarts.
Na twaalf jaar de tanden op elkaar ben ik in april dit jaar maar wer eens gegaan voor wat restauratiewerken. Eén kies heeft de restauratie niet overleefd en daarop is nu ook een wkb uitgevoerd. Overigens heb ik van die restauratie en ander gemorrel ook echt geen pijn gehad! Je kan trouwens mijn wedervaren natrekken via dit forum.
Ik heb dus na de eerste sessie van de wkb wel een nachtje napijn gehad, maar dat was niet erg en was de volgende dag alweer over.
Nu, na de tweede sessie, heb ik absoluut geen pijn! Maar is dit een goed teken of alleen maar stilte voor de storm? De TA heeft wel gezegd dat er door de behandeling ergens een 'wondje' is in de kies, dat wat drukpijn kan opleveren. Daarom heb ik de kies ook nog niet belast. Dinsdag moet ik nog een keer langskomen om de boel te controleren en de kies definitief te sluiten.
Kan er trouwens iemand vertellen of ik dan echt weer met een gerust gevoel weer met die kies kan kauwen? (dus zonder pijnscheuten enzo...)
Verder wens ik jou, Roko, veel succes met het tweede deel van je wkb!
za, 07/30/2005 - 19:34 Permalink
roko72

dank je wel.
dat moet haast zeker wel gaan lukken.
de TA zegt dat het meeste en ergste werk gedaan is, dus ik heb er 100% vertrouwen in :smt006 :smt001 :D
za, 08/13/2005 - 11:46 Permalink