naar Kerkrade geweest!

Author:
eennieuwleven
Posted:
vr, 08/05/2005 - 09:42
Het is al twee weken geleden, maar om de een of andere reden kon ik niet posten.

Ik was de weken ervoor niet te genieten volgens mij, wat was ik nerveus. We reden in 2,5 uur naar Kerkrade, en de zenuwen werden steeds erger en erger.

Ik kwam daar binnen, en werd door een vriendelijk glimlachende mevrouw verwelkomd. Ze gaf me een formulier om in te vullen, en stuurde me naar de wachtkamer. Ik had nauwelijks tijd om mijn gegevens op te schrijven, want ik werd al gehaald, en direct naar de stoel gewezen. :roll:

Dat was echt zo een moment van: eeeeeks, vond ik echt verschrikkelijk!

Toen zei een meisje: loop maar eerst even mee voor de foto. Ik dacht van: dat was zoals ik het hier op het forum had gehoord :smt003

De foto was snel gemaakt (toen ik eindelijk doorhad hoe ik mijn overbeet over dat beetstuk moest zetten :smt005 ), en toen moest ik de stoel in.

Een van de eerste dingen die de tandarts tegen me zei was: dat valt nog best mee.

De foto zag er dus goed uit! Ze heeft nog twee foto's in mijn mond genomen, en toen was het tijd voor een beschrijving van het werk: gebitsreiniging, 2 vullingen, 2 extracties, een stukje aan mijn voortand (is afgebroken toen ik 12 was), en een WKB.

Dan een paar maanden later kan ik gaan voor een brug, en die brede glimlach

Dit is echt zoveel beter dan ik had verwacht!

Helaas kan ik pas in oktober terecht voor de behandeling, maar dat maakt me niks uit :) Ik krijg gewoon weer een prachtig gebit, en dat is ZOVEEL waard!!!
vervelend

Geweldig! Zo zie je maar, het kan best wel meevallen. Fijn is die euforie he die je voelt nadat je de stap hebt gezet! Heel goed en blijf zo positief!

Vervelend
vr, 08/05/2005 - 11:44 Permalink