kiespijn en wil andere tandarts

Author:
wonderland
Posted:
zo, 08/07/2005 - 11:36
hoi mensen

Er is een stukje van mijn kies afgebroken waar ook al een klein gaatje in zat, het is gewoon een hoekje, je kan het heel goed zien..
En ik had al gezegd dat ik naar een andere tandarts wou..
Ik ben nu al een paar dagen heel erg bang
Dus omdat ik toch in Leeuwarden wil gaan studeren en ik best goede reacties las hier op het forum denk ik dat het toch het beste is daarheen te bellen.
Weet iemand hoe dat gaat ?
en moet je dan het nummer bellen wat in het topic angsttandartsen staat hier op het forum ?
Dat zou dan, uit wat ik heb begrepen, de praktijk Camminghaburen zijn die vroeger Flexdent heette..
Ik hoop dat ik daar terecht zou kunnen maar weet iemand hoe dat daar gaat enz. ?
Geke

Ik weet niet precies hoe het daar in die praktijk gaat, maar meestal kun je gewoon bellen, je zou eventueel het telefoonnr in het telefoonboek nog na kunnen zoeken. Je kunt dan uitleggen dat je erg bang bent en dat je graag patient daar zou willen worden. Vaak kun je dan gewoon een afspraak maken voor een soort intakegesprek. Je kunt dan eerst kennis maken met de tandarts, hij of zij kan dan nog even in je mond kijken om te zien wat de problemen zijn en eventueel nog wat rontgenfoto's maken. Daarna wordt het behandelplan gemaakt en met je besproken. Dat is meestal ongeveer de normale gang van zaken en ik neem aan dat het daar in die praktijk ook ongeveer zo zal gaan. Het beste kun je dus gewoon even bellen..

Veel sterkte en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.

:smt006 Geke
ma, 08/08/2005 - 11:40 Permalink
femm

ik ben pas veranderd ook naar een voormalige flexdent (niet in Leeuwarden..) ik heb gewoon gebeld en mijn verhaal gedaan.. Toen kon ik meteen een afspraak maken./

dus ik zou zeggen.. gewoon bellen, je verhaal doen en dan kijken of ze je kunnen behandelen.

De eerste afspraak heeft hij gewoon gekeken, maar ik had dan ook geen klachten en er zijn foto;s gemaakt. Ik moest terugkomen en toen zijn ze begonnen met behandelen (want het was echt een wonder dat ik geen klachtern had met mijn 7 gaatjes). Maar omdat je klachten hebt zal het misschien iets anders gaan.. Er was van te voren geen intake gesprek ofzo..
ma, 08/08/2005 - 11:57 Permalink