Meer info over WKB gevraagd

Author:
Sone
Posted:
di, 08/09/2005 - 22:33
Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag mijn WKB af laten ronden.
De eerste keer was even goed pijnlijk, niet meer dan even gelukkig, ik denk dat ik 10 seconde echt felle pijn gehad heb verder niets gevoeld. Dus ach dat was het wel waard want ik had toen al maanden lang zoveel kiespijn dat ik maar aan 1 kant kon eten.
De eerste keer kon ik na het lezen van informatie hier en verder op internet wel constant beredeneren waar mijn tandarts mee bezig was, maar ditmaal had ik daar meer moeite mee.

Kan iemand mij vertellen wat er allemaal gebeurd tijdens een tweede behandeling?

Nadat de kanalen opgemeten waren leek de tandarts gebruik te maken van iets heets, ik zag rook uit mijn mond komen en hoorde het geluid van een gasbrander. ik ben zelf chemisch analist dus geluid van een gasbrandertje herken ik direct. Al eerder vroeg een gebruiker van dit forum hierom: http://www.tandarts.nl/phpBB/viewtopic.php?t=5757 helaas geen antwoord.

Daarna werden iets van ijzeren onderdelen tijdelijk in mijn mond geplaatst, naar mijn idee om een vulling goed vast te zetten, klopt dat?

Ik vind het altijd erg prettig om te weten wat er precies gebeurd en vooral waarom. Dan accepteer ik dingen meer, bovendien hoor je als beta-persoon graag alles te weten toch ;)

Groet,

Roy