Tandvlees

Author:
newbie
Posted:
do, 08/11/2005 - 13:19
Is het probleem "ontstoken Tandvlees" simpelweg te verhelpen door het beter poetsen van de tanden, en vooral het beter poetsen van het tandvlees?
minique

Stokeren, flossen en/of rageren hoort er ook bij. Als je er met een tandenstoker of rager tussen kunt, dan is dat te prefereren boven flossen.

:smt006 Monique
do, 08/11/2005 - 18:13 Permalink
newbie

Monique,

Bedankt voor je reactie. Uiteraard zal ik je tips meenemen om mijn tandvlees weer gezond te krijgen. Nu heb ik echter het gevoeld dat mijn tandvlees aan het inscheuren is. Tussen de laatste kies en tandvlees, en de wang zit een kleine tussenruimte aan beide kanten. Links houdt dat op en gaat bovenin over in tandvlees cq gehemelte, rechts houdt het naar boven toe ook op maar loopt het wel veel verder naar binnen toe, waardoor het lijkt dat er een open ruimte ontstaat vlak boven de rechter kiezen.

Is dit normaal, of is dit gevaarlijk ivm beschadigen van wortels of iets dergelijks???
vr, 08/12/2005 - 09:22 Permalink
minique

Ik heb je berichtje diverse keren gelezen en geprobeerd me een voorstelling te maken wat je nu precies bedoelt, maar helaas :-?
Als ik jou was, zou ik het even aan de tandarts laten zien en vragen wat dit is, of het kwaad kan en wat je er evt. aan kunt doen.

:smt006 Monique
zo, 08/14/2005 - 11:52 Permalink