witte vellen binnen kant wang

Author:
thea
Posted:
ma, 08/29/2005 - 22:36
3 weken geleden ben ik naar mijn tandarts geweest om een kies te vullen
kreeg 2 verdovingen was erg pijnlijk, toen ik thuis was en de verdoving was uitgewerkt merkte ik dat er allemaal witte vellen aan de binnen kant van mijn wang zaten, soms gingen ze vanzelf weg en kwam het terug als dik aangekoekt slijm het was heel erg pijnlijk ook had ik een heel dik wang. ben toen naar de huisarts geweest die heeft een antibiotica kuur voorgeschreven nu is het eindelijk over maar kan niet meer breed glimlachen net of die spier wat korter is geworden, en heb nu ook heel erg napijn van mijn kies neem elke dag 2 ibuprofen 400 mg. wie heeft dit ook eens meegemaakt of weet hoe het komt.
de digitale tandarts

Heb je niet (onbewust) op je wang gebeten toen je verdoofd was?

Je kan trouwens beter naar de behandelend tandarts teruggaan dan naar de huisarts..
ma, 08/29/2005 - 22:56 Permalink
Franky FF

Vanuit een bepaald opzicht zijn er wat dingen die onzeker zijn denk ik.

- Weet je zeker dat die vellen na de operatie komen, anders gezegd... zaten ze er ook al een beetje misschien voor die tijd?
- Na de antibiotica behandeling is het blijkbaar niet of niet veel verbeterd of is ie nog niet afgelopen?

Het feit dat je nu pijn hebt (2 van die dikke pillen zijn niet weinig) is een beetje vaag. Wittige kleuring van weefsel in een bepaald gebied kan duiden op een schimmelinfectie. Daar moet je specifieke middeltjes voor gebruiken, aangezien antibiotica hier niet tegen helpt. Bovendien worden spieren pijnlijk omdat veel schimmels gewoon het weefsel beschadigen, daarom kun je vermoedelijk ook niet goed die spier gebruiken. Ga dus terug naar je dokter (of tandarts natuurlijk) en vraag hem dit want als dit doorzet is het lastig om tegen te werken.

Nogmaals.. het zou kunnen, maar het zou me ook niet verbazen als ik dit zo lees.
vr, 09/02/2005 - 07:57 Permalink