Hoi Tandarts of wie dan ook :) Ik heb een vraag!
Ik heb nu al een tijdje last van diarree. Maar nu is het geval dat ik ongeveer een maandje geleden een beetje pijn kreeg links boven in mijn tandvlees. Nu blijk dat ik wat voel,het is dus een verstandskies die doorkomt. Het doet nu trouwens geen pijn meer ofzo hoor!
Alleen heb ik dus last van diarree. Zit maar te surfen op internet,en ik lees dus dat baby's en kleine kinderen,dat die last hebben van diarree en andere klachten als er tandjes doorkomen. Dus nu was mijn vraag of dat bij mij ook zo is!? Ik ben trouwens haast 21.
Als dit het is,wanneer gaat dat dan weer over of wat kan ik eraan doen?
Groetjes Marieke
Ik heb nu al een tijdje last van diarree. Maar nu is het geval dat ik ongeveer een maandje geleden een beetje pijn kreeg links boven in mijn tandvlees. Nu blijk dat ik wat voel,het is dus een verstandskies die doorkomt. Het doet nu trouwens geen pijn meer ofzo hoor!
Alleen heb ik dus last van diarree. Zit maar te surfen op internet,en ik lees dus dat baby's en kleine kinderen,dat die last hebben van diarree en andere klachten als er tandjes doorkomen. Dus nu was mijn vraag of dat bij mij ook zo is!? Ik ben trouwens haast 21.
Als dit het is,wanneer gaat dat dan weer over of wat kan ik eraan doen?
Groetjes Marieke
Weet niemand iets? Beetje raar wel! Nou ik wacht maar!
vr, 09/02/2005 - 17:21
Permalink
Voor zover mij bekend is er geen direct verband tussen kiespijn en diarree, maar het is natuurlijk heel goed voorstelbaar dat de kiespijn een zekere geestelijke spanning met zich mee brengt en het is bekend dat geestelijke spanningen wel invloed kunnen hebben op de spijsvertering en dus ook diarree kunnen veroorzaken.
vr, 09/02/2005 - 18:41
Permalink