Hallo allemaal,
Nou ik ben dus ook mega bang voor de tandarts ik ben nu 23 jaar en sinds me 20ste niet meer bij de tandarts geweest.
de laatste keer heeft ze me een noodvulling gegeven en die is er nu net officieel uitgevallen met gaasje en al.. en ik ben als de dood ik bene cht zooo bang.
Ik ben 23 weken zwanger en er komt een best wel vieze lucht uit (schaam me dood) maar kan dit kwaad? Ik weet dat ik naar de tandarts zal moeten.. maar ik krijg de tranen in me ogen als ik eraan denk..
Nou ik ben dus ook mega bang voor de tandarts ik ben nu 23 jaar en sinds me 20ste niet meer bij de tandarts geweest.
de laatste keer heeft ze me een noodvulling gegeven en die is er nu net officieel uitgevallen met gaasje en al.. en ik ben als de dood ik bene cht zooo bang.
Ik ben 23 weken zwanger en er komt een best wel vieze lucht uit (schaam me dood) maar kan dit kwaad? Ik weet dat ik naar de tandarts zal moeten.. maar ik krijg de tranen in me ogen als ik eraan denk..
Je schrijft zelf al dat je weet dat je zal moeten gaan...misschien dat je je vriend/man kan laten bellen met de tandarts en hem mee laten gaan, gedeelde smart is halve smart zegt men weleens.
Ik wens je veel sterkte!
Pff vind het echt erg, sorry dat ik meten op het forum over mezelf begin maar ik heb nog niet eerder zoiets gezien, dat er meer mensen zijn met de angst.
En ik weet niet eens waarom ik bang ben.. weet alleen dat verdovingen en dergelijke niet werken.
Ik las hier ook over ene angsttandarts? heb je die overal?
Ok sorry ik vraag te veel maar ik zit echt te zenuwen nu..
Of verdovingen werken of niet, dat ligt ook aan je tandarts hoor. Ik heb eerst een tandarts gehad, daar werkte de verdoving nooit. Ik heb nu pas een nieuwe tandarts. Hij weet hoe bang ik ben en ik krijg altijd een hele goede verdoving. Soms werkt hij wel vier uur! Het is dus niet zo dat verdovingen nooit werken, maar ze moeten je dus wel een goede verdoving geven.
Groetjes tandjetandje