advies nodig

Author:
bange b
Posted:
wo, 09/28/2005 - 12:59
ik heb advies nodig ik heb een heel slecht gebid me tanden breken af en vallen er uit en ben pas 24 jaar en heb al vele onderzoeken gehad.
Ik heb teveel fluor gehad terwijl ik dit nooit kreeg en heb aanslag op tanden dat is wat ze zijden bij de acta.(me zusje's hebben dit ook maar veel minder)
nu heb ik een kaakontsteking omdat ik geen kiezen bijna meer heb er zijn al 4 verstandskiezen getroken en ook daaroor 4 kiezen voor een beugel en de rest was gevult en de vullingen zijn er uit gevallen en heb hier nooit wat aan laten doen waardoor ik met gaten zit tot aan me zenuwen.Erg vervelent want ik kan nu nog maar aan 1 kant kauwen andere doet teveel pijn.me zenuwen beginnen ook te rotten want ik begin uit me mond te stinken.ben vroeger erg veel bij tandart's geweest maar ben er erg bang voor heb al alles laten doen.ook kiez afgebroken tijdens trekken en een zenuw die omhoog groeiden waar ze met een naald met verdoving in prikten maar dit werkte niet dus zonder verdoving kies getrokken.nu heb ik een afspraak in kerkrade gemaakt maar kunnen ze hier ook inplantaten voor onder en boven gebid maken want ik vind alleen info over kunstgebid en dit wil ik niet omdat je kaak dan inslinkt.
en hebben mensen op dit forum info hierover die dit ook bij kerkrade hebben laten doen en wat was ongeveer de prijs hiervan(voor onder en boven inc alles laten trekken) wil dus alles laten trekken onder en boven en dan nieuwe tanden of is er ook nog iets anders wat ik kan doen en is dit mogelijk in kerkrade hoop dat jullie me kunnen helpen
vV

gezien de voorgeschiedenis is ben ik bang een VP de enige optie. Deze zal eerst gemaakt moeten worden voordat implantaten ter sprake kunnen komen, want eerst moeten alle ontstekingen etc hersteld zijn, en de kaak volledig hersteld zijn van het trekken van de resterende tanden/kiezen/wortelresten.

Overigens: ook implantaten hebben regelmatige controle en wellicht wat onderhoud nodig! dus bedenk dat een VP op implantaten niet inhoudt dat je nooit meer naar de tandarts hoeft te gaan!

succes!
wo, 09/28/2005 - 14:10 Permalink
de digitale tandarts

vp= volledige prothese of te wel een kunstgebit

Dit kunnen ze in Kerkrade zeker maken, of daar ook implantaten gezet kunnen worden kunt u beter daa vragen.

Met vriendelijke groet.
wo, 09/28/2005 - 15:49 Permalink