Hoi,
Wie heeft er ervaring met trekken van een kies?
Heb gisteren een kies (voorlaatste onderaan) laten trekken, omdat ik na 2 reeksen WKB nog steeds veel pijn had.
Nu is hij gisteren getrokken, maar de pijn is dezelfde (hetzelfde gevoel, onderaan loopt over naar mijn kaakbeen).
Zou het kunnen dat er nog een ontsteking onderin zit of is de pijn van het trekken zelf, hij heeft wel heel veel kracht moeten zetten, dus.
er zitten wel 2 gaasjes op de plaats waar mijn wortels zitten, ik denk voor te ontsmetten.
Wie meer weet, of ook pas een kies laten trekken heeft, alle tips tegen de pijn en ter genezing, zijn welkom.
Groetjes
Kristin
Wie heeft er ervaring met trekken van een kies?
Heb gisteren een kies (voorlaatste onderaan) laten trekken, omdat ik na 2 reeksen WKB nog steeds veel pijn had.
Nu is hij gisteren getrokken, maar de pijn is dezelfde (hetzelfde gevoel, onderaan loopt over naar mijn kaakbeen).
Zou het kunnen dat er nog een ontsteking onderin zit of is de pijn van het trekken zelf, hij heeft wel heel veel kracht moeten zetten, dus.
er zitten wel 2 gaasjes op de plaats waar mijn wortels zitten, ik denk voor te ontsmetten.
Wie meer weet, of ook pas een kies laten trekken heeft, alle tips tegen de pijn en ter genezing, zijn welkom.
Groetjes
Kristin
Tegen de pijn kun je prima
Ik zou verwachten dat het
Heel veel sterkte ermee en ik hoop dat je wat met deze informatie kunt. Mochten er nog onduidelijkheden zijn kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
Nog een laatste vraagje, heb
Het is wel een groot gat vind ik persoonlijk (het is de voorlaatste kies onderaan).
Groetjes
Neem nu 4 tot 5 x brufen forte per dag. Meer kan ik toch ni doen.
Wat dat spoelen betreft, het is nu 3 dagen geleden, mag ik nu al spoelen toch?
Groetjes
En bedankt voor de info
Het gat na het trekken van
Heel veel sterkte, ik hoop dat de pijn snel verdwenen is.
:smt006 Geke
Re: Kies getrokken , toch nog veel pijn
Het is bepaald niet de eerste keus bij het trekken van een kies, staat pas ergens aan het eind van de lijst. En als eerste keus gewoon niet een goede keus, zeker niet als je naar de (goed werkende) protocollen voor het voorschrijven van pijnstillers kijkt. Al gaat de pijn er wel van over, het is gewoon te heftig geschut, die protocollen zijn er niet voor niets, tandarts even terug naar de schoolbanken?
Ik heb ook de indruk dat de tand naast mijn
wonde beetje los zit is dit normaal na een ingreep als deze?
Is het al aan te raden te spoelen?
Alvast bedankt
Nico
Helaas moet ik een kunstgebit boven.
Gisteren zijn de twee kiezen die naast de hoektand zitten, getrokken. De ene ging prima, de andere was afgebroken waardoor de tandarts niet echt grip kon krijgen. Maar hij is eruit. Er zitten hechtingen in.
Ik heb wel wat napijn, dat lijkt me niet meer dan normaal.
Maar wat ik me wel afvraag is het volgende.
De kiezen zijn linksboven getrokken en ik heb ook pijn in de linkeronderkaak.
Hoe kan dat?
Het gebeurde om 2 uur smidags en het is nu 23:00.
Ik gebruik brufen maar ik heb helemaal geen pijn :D komt dat later nog of mag ik van geluk spreken Dat het bloed het ergste is. De morfine is uitgewerkt.
Al dat getrok en gekraak tijdens de behandeling was eng maar als ik eraan terug denk was het wel een leuke ervaring Dat de een me neus beet pakt en de andere met de tand zit te treken
Kiespijn van de hoogste graad
Denk dat u gewoon te lang…