hallo, :oops:
Ik moest 23 sept. naar de tandarts alles nagekeken een noodvulling eruit een nieuwe erin nog een tand geboort en gevuld.
NU HEB IK WEER PECH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MET MIJN GROTE ANGST BREEKT ERAAN DE LINKER KANT WEER EEN STUK VAN MIJN KIES AF. :(
HET IS NU 6.40 IN DE OCHTEND EN ZO BEN IK AL DE HELE NACHT BEZIG
MEZELF OVER DE ANGST HEEN TE ZETTEN. :-?
NU IS DAT EEN KIES DAAR EEN JAAR OF TIEN GELEDEN EEN WKB IS GEDAAN EN TIEN KEER OPGEVULD.
NU IS DE VULLING ER NIET UITGEBROKEN MAAR EEN ECHT STUK TANDERAF WAT ZOU DE TANDARTS HIER MEEDOEN MAKEN OF ERUIT?
GROETJES :oops:
Ik moest 23 sept. naar de tandarts alles nagekeken een noodvulling eruit een nieuwe erin nog een tand geboort en gevuld.
NU HEB IK WEER PECH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MET MIJN GROTE ANGST BREEKT ERAAN DE LINKER KANT WEER EEN STUK VAN MIJN KIES AF. :(
HET IS NU 6.40 IN DE OCHTEND EN ZO BEN IK AL DE HELE NACHT BEZIG
MEZELF OVER DE ANGST HEEN TE ZETTEN. :-?
NU IS DAT EEN KIES DAAR EEN JAAR OF TIEN GELEDEN EEN WKB IS GEDAAN EN TIEN KEER OPGEVULD.
NU IS DE VULLING ER NIET UITGEBROKEN MAAR EEN ECHT STUK TANDERAF WAT ZOU DE TANDARTS HIER MEEDOEN MAKEN OF ERUIT?
GROETJES :oops:
Wat een pech! Ik kan me voorstellen dat het je niet lekker zit. Ben je net bij de ta geweest en dan breekt je kies later alsnog af.
Het is heel moeilijk om twe zeggen of de kies eruit moet of niet. Dat ligt er ook aan hoe de kies is afgebroken...
Het enige wat je kan doen is om 8.00 de praktijk bellen en vragen of je vandaag langs kan komen..
Heel veel sterkte! Ik denk aan je!
is altijd wel fijn als iemand aan je denkt!!!! :wink:
ik kan pas om 9 uur de praktijk bellen. : :cry:
ik laat nog van me horen.
nogmaals bedankt!!!!
groetjes
zo net gebeld en kan morgen 13 oktober om kwart voor 2
misschien een noodvulling maar ben toch bang het is een zijkant die afgebroken is dus even afwachten wat ermee moet gebeuren :cry:
ik hoop maar dat het meevalt :oops:
groetjes petra
Wat goed van je dat je hebt gebeld zeg!!!!
Het is nu inderdaad afwachten. Ik zal morgen om 13.45 aan je denken!!!
succes
Dat doet me goed als je weet dat er iemand aan je denkt!!!!!!!!!! :lol:
De zenuwen gieren door mijn lijf maar morgen hoop ik er maar weer van af te zijn.
Groetjes petra
maar goed ik wil hier mee zeggen dat het meevalt als je uit die stoel komt
hij is best aardig en wat gedaan moet worden is niet altijd prettig maar het is weer gedaan nieuwe vulling erin en dan maak je je eigen eigenlijk druk voor die 20 minuten.
groetjes
Gisteren dacht ik nog het komt goed.
Maar dan werd ik plots onwel en nu heb ik ook weer bang