Hoi,
Ik weet niet ofdat andere mensen het wel eens hebben, maar ik heb wel eens pijnlijk tandvlees, vooral rond mijn verstandkies bovenin.
Eigenlijk is alleen de buitenkant gevoeling. Ook heb ik een beetje warm gevoel in mijn wang daar. Tandvlees ziet er niet echt rood uit ofzo.
Nou gaat het meestal wel over, maar toch ben ik eigenlijk wel benieuwd wat het kan zijn, kunnen het groei spurten zijn van mijn verstandkies of een lichte ontsteking? Mijn verstandkies daar zit er al een hele tijd, al zit wel onder een beetje vreemde hoek.
Ik weet niet ofdat andere mensen het wel eens hebben, maar ik heb wel eens pijnlijk tandvlees, vooral rond mijn verstandkies bovenin.
Eigenlijk is alleen de buitenkant gevoeling. Ook heb ik een beetje warm gevoel in mijn wang daar. Tandvlees ziet er niet echt rood uit ofzo.
Nou gaat het meestal wel over, maar toch ben ik eigenlijk wel benieuwd wat het kan zijn, kunnen het groei spurten zijn van mijn verstandkies of een lichte ontsteking? Mijn verstandkies daar zit er al een hele tijd, al zit wel onder een beetje vreemde hoek.
Dussssssss ja het komt wel vaker voor.
Naast het poesten is het ook belangrijk om tussen je tanden schoon te maken met een tandenstoker of floss, aangezien de haren van een borstel niet tussen je tanden kunnen komen en het tandplaque daar toch weg moet.
Als het tandvlees gaat bloeden tijdens het stokeren of flossen niet stoppen gewoon doorgaan, dat geeft al aan dta je tandvlees ontstoken is. Als je elke dag de stoker en floss gebruikt is dit bloeden snel voorbij.
Nou suc6 ermee :smt001
Voor de rest is er niks echt dik ofzo.