Nog 2 uurtjes

Author:
Tam
Posted:
vr, 10/14/2005 - 10:42
Hoi allemaal,
Heb al vaker meegelezen hier op het forum en heb me nu net maar eens aangemeld. Over 2 uurtjes is het zo ver, ga ik naar de tandarts na jaren. Heb niet eens zelf durven bellen voor een afspraak zo bang ben ik. Maar ik weet dat ik moet. Het liefst bel ik nu nog af. Ik weet al wat ze gaan zeggen, verstandskies eruit en veel gaatjes en 1 of 2 kronen. Heb 5 jaar geleden ook getracht m´n angst te overwinnen en ben toen na 9 jaar naar de tandarts geweest. Alles gemaakt, maar de angst overwon weer. kreeg geen oproepkaartje en voor mij meteen mooi excuus om het voor me uit te schuiven. Anderhalf jaar geleden toch maar weer gegaan, was m´n vertrouwde tandarts weg, nu een botte chagerijnige man, werd ook nog doorverwezen naar de kaakchirurg. Dat heb ik ook nog gedaan en toen was m´n angst weer zo groot (alhoewel die kaakchirurg fijne man was)dat ik niet meer ben geweest. Nu is het bijna zover, nieuwe tandarts een vrouw, ben zo zenuwachtig, terwijl ik weet dat ze vandaag alleen maar gaan kijken. Ik zit helemaal te shaken.... :cry:
Tam

Nou ik ben geweest gister, na wat dikke tranen heb ik in de stoel gelegen en foto´s gemaakt. Alleen dat haakje al... verschrikkelijk! Ik heb 3 gaatjes, krijg 1 wkb en waarschijnlijk een kroon maar dat is nog niet zeker en ja die verstandskies die op z´n kant ligt moet eruit, dus ook weer kaakchirurg. 11 november moet ik terug voor 1 gaatje, we gaan het stapje voor stapje doen, alles gaat onder verdoving en de kaakchirurg kan nog wel paar maandjes wachten zei ze, eerst maar daar de angst overwinnen. Pff.. Wat was ik bang en nog want als ik aan de 11e denk breekt het zweet me uit. Maar ben ook wel trots op mezelf. heb de eerste stap gezet en ga weer de strijd aan met m´n angst...
za, 10/15/2005 - 21:44 Permalink
pet

ja echt wel knap dat je geweest ben t en dat je terug gaat!!!!!!!!!!!!!!!!

echt super!!!!!!!!!!!!!!!!!

als je niet gaat heb je alleen je zelf niet de tandarts jij krijgt er slechtere tanden door niet de tandarts
maar ik ben ook ontzettend bang hoor maar op het moment gaat het wel
hoop maar dat dat zo blijft ben pas nog 4 keer geweest en dan elke keer denk ik was dit nou alles en ben weer blij dat ik geweest ben hoop dat je hier iets aan hebt weet het ook niet

heel veel sterkte en groetjes en ik zal de 11de aan je denken laat even weten hoe laat
zo, 10/23/2005 - 22:07 Permalink
Tam

Pffff... Het is bijna zo ver. het is de 11e vandaag. om kwart voor 12 moet ik die stoel in. Had het zover mogelijk weggestopt, want als je er niet aan denkt is het er niet?! En nu kan ik aan niks anders meer denken. Paniek slaat toe! Niet geslapen vannacht... zweet breekt me uit, zit te trillen en ben misselijk. En toch probeer ik tegen mezelf te zeggen dat het wel meevalt en dat het allemaal goed komt. Maar toch dat paniekgevoel... word er GEK van. En dan te bedenken dat ik hierna nog vaker moet....Help?! Wil het liefst afbellen.. Maar dan ga ik echt noooooit meer, en dan krijg je vanzelf weer kiespijn...
vr, 11/11/2005 - 09:30 Permalink