Gaatje?

Author:
miekje
Posted:
vr, 09/30/2005 - 12:43
Ik heb net de tandarts gebeld voor een controle-afspraak omdat ik bij het poetsen steeds pijn heb bij 1 kies. Dan krijg ik zo'n stroomschokje zeg maar. Vorig jaar had ik dit ook bij diezelfde kies en toen is de vulling vervangen. Nu zit de pijn net vóór die vulling en ik zie er ook een putje zitten. Ik heb geen idee hoe een gaatje eruit ziet, maar tot op heden moest er elke keer dat ik last had van een kies geboord worden, dus ik maak me nu al druk :( . Gelukkig hoef ik pas over 2 weken....
minique

Ik weet niet hoor, het is ook eigenlijk niet te zeggen zonder de situatie gezien te hebben natuurlijk, maar misschien is het je tandvlees dat je voelt? Of een blootliggende tandhals? Probeer eens een tandpasta voor gevoelige tanden, baat het niet dan schaadt het niet, denk ik dan maar...

:smt006 Monique
za, 10/01/2005 - 07:19 Permalink
miekje

Vanmorgen naar de tandarts geweest. :cry: Er zijn foto's gemaakt en er blijkt nu onder de vulling die er al zit, een gaatje te zitten. En er ook een beetje naast nog. De tandarts wil nu de hele vulling wegboren en daarna het gaatje schoonmaken enzo en dan krijg ik een nieuwe vulling. Ik ben echt bang voor deze behandeling!! De tandarts zei dat het een diep gaatje is. Gelukkig kan ik het wel laten verdoven, maar dan nog heb ik soms wel pijn bij boren. Zucht.......
Naast dit gaatje zag de tandarts nog een ander klein gaatje wat dan meteen ook gevuld wordt. :x
ma, 10/10/2005 - 12:11 Permalink
awesomemac

aai, vervelend. Heb zelf ook 2 gaatjes naast elkaar die de tandarts samen gaat vullen als 1 grote vulling. Jakkie...

Sterkte!
zo, 10/16/2005 - 22:11 Permalink