Vorige week woensdag heb ik linksboven een verstandskies laten trekken en 2 gaatjes laten vullen en 1 vulling laten vervangen. allemaal linksboven.
De eerste dag had ik veel napijn vooral in mn gezicht, de volgende dag ging het wel en de dag erna ook en zondag stond ik op en mn hele gezicht deed harstikke pijn.
Nu heb ik ook last van aangezichtspijn maar dat was juist wat minder.
ook heb ik last van koortsaanvallen.
ik neem nu elke dag paracetamol. Is dit normaal dat je zolang na het trekken nog zoveel pijn hebt? of betekend dit dat het aan het onsteken is ofzo en zoja wat zijn de symptonen van een onsteking?
heeft iemand nog tips wat helpt tegen de pijn ipv pijnstillers?
met vriendelijke groet,
Hellen Koning
De eerste dag had ik veel napijn vooral in mn gezicht, de volgende dag ging het wel en de dag erna ook en zondag stond ik op en mn hele gezicht deed harstikke pijn.
Nu heb ik ook last van aangezichtspijn maar dat was juist wat minder.
ook heb ik last van koortsaanvallen.
ik neem nu elke dag paracetamol. Is dit normaal dat je zolang na het trekken nog zoveel pijn hebt? of betekend dit dat het aan het onsteken is ofzo en zoja wat zijn de symptonen van een onsteking?
heeft iemand nog tips wat helpt tegen de pijn ipv pijnstillers?
met vriendelijke groet,
Hellen Koning
succes in ieder geval!
middel bij onsteking?
Maar ik heb liever geen antibiotica omdat ik al chronisch ziek ben en ook een spastische darm heb enzo en antibiotica maakt ook goede bacterieen dood.
En je raadt het noooit mijn tandarts is lekker op vakantie!
de vorige keer moest ik ook terugkomen voor iets toen was ze een maand weg en moest ik naar een noodtandarts.
wel vervelend want zij is een biologische tandarts en schrijft ook homeopatische middelen voor en als ik nu naar een andere tandarts ga krijg ik waarschijnlijk dan antibiotica.
als iemand toch nog iets anders weet wat ontstekingsremmend werkt wilt u het mij dan laten weten?
lieve groeten,
hellen
Arnica D6 of D12 kun je gebruiken bij ontstekingen en als je niet bij je tandarts terecht kan, kun je misschien een homeopaat om raad vragen.
Overigens weet ik niet of een homeopatisch middel ook daadwerkelijk helpt bij de ontsteking die je nu hebt.
Spoelen met chamomilla wordt ook wel geadviseerd trouwens.
Sterkte ermee in ieder geval.
arnica
Je lichaam kan ook tegen een ontsteking vechten maar als de koorts/pijn erger wordt zou ik toch naar een (andere) tandarts gaan voor antibiotica. Een ontsteking is niet iets waar je graag een risico mee wilt nemen.
Sterkte in ieder geval.
koorts aan het zakken
groetjes Hellen
Re: koorts aan het zakken
Ik heb mn verstandskies 24 oktober laten trekken en heb ook een ontsteking het doet erg veel pijn bij mij, hoop een beetje aan jou ervaring te kunnen meten hoe lang de pijn nog blijft aanhouden, mijn kaakchirurg zegt namelijk dat t nog wel 2! weken kan duren!!! maar dat wil ik liever niet geloven...!