Hoi,
Ik heb hier al vaker gepost..heb vorig jaar 1/3 van mijn voortand afgebroken en wil dit nu helemaal laten 'restaureren'. Ik wil graag een facing laten plaatsen van porcelein en heb hier vaak gelezen dat tandarts 'de Kloet' in Arnhem hier erg goed in is. De desbetreffende voortand is ook iets naar voren gekomen sindsdien en ik wil dat ook direct weer in orde laten maken, zodat het weer helemaal recht staat. Dat is mogelijk begreep ik, want er wordt sowieso een stukje van de tand geslepen.
Nu vertelde mijn eigen tandarts (waar ik deze behandeling dus niet laat doen) dat er tijdens de eerste afspraak het stuk van de tand wordt geslepen + van de onderkant ook een stuk (lijkt me geen gezicht, iemand ervaring mee?), om het schildje hierna, tijdens de 2e afspraak, passens te laten zijn. Kan iemand mij vertellen hoeveel tijd er zit tussen de 2 afspraken? Ik kan met niet voorstellen dat ik een week met een afgeslepen, kortere tand moet gaan lopen, of is dit wel het geval?
Is er iemand die zelfs ervaring heeft bij tandarts de Kloet??
(ik neem deze week contact met hem op om een afspraak te maken)
Groeten Sanne
Ik heb hier al vaker gepost..heb vorig jaar 1/3 van mijn voortand afgebroken en wil dit nu helemaal laten 'restaureren'. Ik wil graag een facing laten plaatsen van porcelein en heb hier vaak gelezen dat tandarts 'de Kloet' in Arnhem hier erg goed in is. De desbetreffende voortand is ook iets naar voren gekomen sindsdien en ik wil dat ook direct weer in orde laten maken, zodat het weer helemaal recht staat. Dat is mogelijk begreep ik, want er wordt sowieso een stukje van de tand geslepen.
Nu vertelde mijn eigen tandarts (waar ik deze behandeling dus niet laat doen) dat er tijdens de eerste afspraak het stuk van de tand wordt geslepen + van de onderkant ook een stuk (lijkt me geen gezicht, iemand ervaring mee?), om het schildje hierna, tijdens de 2e afspraak, passens te laten zijn. Kan iemand mij vertellen hoeveel tijd er zit tussen de 2 afspraken? Ik kan met niet voorstellen dat ik een week met een afgeslepen, kortere tand moet gaan lopen, of is dit wel het geval?
Is er iemand die zelfs ervaring heeft bij tandarts de Kloet??
(ik neem deze week contact met hem op om een afspraak te maken)
Groeten Sanne
- Het tijdstip na het afslijpen bij de tandarts waarop de tandtechniekus eraan begint, dat hoeft niet direct te zijn.
- De tijd die de tandtechniekus ervoor nodig heeft.
- Het tijdstip waarop de tandarts daarna weer tijd heeft voor het plaatsen.
Alleen het tweede is een technische kwestie, die anderen zijn een kwestie van wachtlijsten en planning. Als je ruim van tevoren tijd reserveert is dit denk ik te minimaliseren als je dat met de tandarts afspreekt.
Voornaamste vraag blijft dus denk ik: hoelang heeft de technieker nodig?
Een voorbehoud moet ik maken: als het produkt van de technieker niet l naar wens is dan wordt het langer allemaal, en dat is niet te plannen.
Re: Behandeling voor plaatsen facing..
succes, groetjes marjan