Hoi,
Zou graag een pijnstller willen uitproberen, want heb nog steeds last na het trekken van een kies.
Wie kent het middel "saridon".
Als de pijn blijft aanhouden, ga ik naar de kaakchirurg, maar zolang moet ik toch ook nog gaan werken.
Alle advies welkom.
Krisje
Zou graag een pijnstller willen uitproberen, want heb nog steeds last na het trekken van een kies.
Wie kent het middel "saridon".
Als de pijn blijft aanhouden, ga ik naar de kaakchirurg, maar zolang moet ik toch ook nog gaan werken.
Alle advies welkom.
Krisje
Saridon kun je gewoon bij de drogist kopen. Het is een pijnstiller op basis van propyfenazon 150mg, paracetamol 250mg en coffeïne 50mg. Het lijkt dus veel op andere pijnstillers "in de winkel", zeg maar.
Zoals met alle pijnstillers: ze zijn niet het antwoord, maar alleen een tijdelijke middel tegen de klachten. Als je pijn niet overgaat, moet je naar de arts.
Meer informatie over Saridon: http://www.consumed.nl/database/geneesmiddelen/med.php3?id=5657
Hopelijk heb je hier iets aan.
Sterkte met de pijn.
(maar meningen en lijven verschillen!)
Ik heb zelf een overmaat aan maagzuur en kreeg erg veel maagpijn van.
Maar verder werkte het wel goed :lol:
Groetjes,
Joke
CFH-Advies: De vaste combinatie van propyfenazon met paracetamol is niet even veilig als het gebruik van paracetamol alléén. Er is geen plaats voor deze combinatiepreparaten in de therapie.
Oppassen dus, vooral als je al maagproblemen hebt, of bloedverdunners of al veel andere geneesmiddelen gebruikt.
Ibuproven 600mg bij de apotheek kan ik ook aanraden die werkt fantastisch!
Ik bedoel wel in België, misschien in Nederland niet.
Dus heb weeral pech.
Groetjes
Krisje
Dus?
Geen probleem toch?
Als je dat nodig hebtm heb je dat nodig.
Het werkt als een zonnetje!
Als je 500 of 600mg wilt dan kan je ook zelf ibuprofen kopen van bijv. 400mg en dan 1,5 tablet nemen. Overigens is het plafond van de pijnstilling bereikt bij ongeveer 2000mg per dag, meer nemen heeft weinig zin en zal alleen extra bijwerkingen geven.
Met vriendelijke groet.
De pijn verdween niet dus ik snapte er niks van.
De tandarts wilde geen haast maken dus kon pas over 5 dagen langs!
(Niet te geloven he?)
Toen ben ik naar avondtandarts gegaan en hij kwam tot de conclusie dat bloed uit de kies moest, stond gewoon een giga druk op, vandaar dat de ibuproven niet werkte!
En ik maar pillen slikken..hahahaha
Is allemaal goed afgelopen! :lol: