ben veilig thuis! Twee verdovingen (en toch 4 prikken?? Die snapte ik niet helemaal) en wat geboor verder en mijn kaakspieren die nu uitgerekt zijn is alles goed terechtgekomen. Voelde helemaal niets van die prikjes en het geboor en gevul. Perfect gewoon!! Duurde wel lang hoor, 4 gaatjes vullen!! En ook nog wat schoonmaak werk. Was best wel doodsbenauwd ervoor omdat ik nooit iets heb en nu opeens voor het eerst een verdoving, maar het ging goed! Het viel de tandarts pas vandaag ook op dat ik nooit eerder iets had bij hem. Was altijd 5 min en wegwezen. Nu 40 minuten of zo.
De tandarts merkte gelijk al op bij de eerste prik dat ik erg zenuwachtig was omdat mijn hartslag tekeer ging zelfs in mijn wang, dus praatte hij gezellig er doorheen en waar de verdoving kwam en zo. Netjes!
Alleen mijn mond, wang, tong en zelfs rechteroor en deel van mijn rechtergezicht zijn nog in verdovende toestand. Duurt 3 uur en dan gaat het pas langzaam weg. En de tandarts adviseerde niet te eten anders zou ik misschien op mijn tong kunnen bijten zonder het te merken. Drie uur zijn bijna voorbij dus ga zo maar vla eten met een slabbertje :wink:
Dus ik zal nooit met plezier erheen gaan, maar weet nu dat het dus ook kan meevallen.
De tandarts merkte gelijk al op bij de eerste prik dat ik erg zenuwachtig was omdat mijn hartslag tekeer ging zelfs in mijn wang, dus praatte hij gezellig er doorheen en waar de verdoving kwam en zo. Netjes!
Alleen mijn mond, wang, tong en zelfs rechteroor en deel van mijn rechtergezicht zijn nog in verdovende toestand. Duurt 3 uur en dan gaat het pas langzaam weg. En de tandarts adviseerde niet te eten anders zou ik misschien op mijn tong kunnen bijten zonder het te merken. Drie uur zijn bijna voorbij dus ga zo maar vla eten met een slabbertje :wink:
Dus ik zal nooit met plezier erheen gaan, maar weet nu dat het dus ook kan meevallen.
Het is altijd prettig als dingen meevallen, in plaats van tegenvallen.
En je had natuurlijk ook een aardige tandarts, dat scheelt volgens mijn de helft ( of meer).
Groetjes,
Joke