Ik heb me een ons gezocht (was eht maar waar) en kon het niet terugvinden.. Ik meende ergens een keer een reactie gelezen te hebben over dikker flosdraad.. Omdat ik een tandenstoker er met geen mogelijkheid tussen krijg, maar toch het gevoel heb dat mijn draadje niets tot nauwelijks iets uithaalt in mijn vermoedelijke tandvleesontsteking, leek me een dikker draadje wat..
Ik heb in de winkel gekeken, maar kon niet duidelijk iets vinden wat echt dikker was.. Wie weet wie dat bericht had geplaatst en wat voor draad/ merk het was en waar het te koop is?? MOet morgen naar een nieuwe tandarts en wil in ieder geval laten merken dat ik goed bezig ben
Ik heb in de winkel gekeken, maar kon niet duidelijk iets vinden wat echt dikker was.. Wie weet wie dat bericht had geplaatst en wat voor draad/ merk het was en waar het te koop is?? MOet morgen naar een nieuwe tandarts en wil in ieder geval laten merken dat ik goed bezig ben
:smt006 Monique
maar wat is denk je beter, superfloss of ultrafloss..al denk ik niet dat je er veel over kunt zeggen aangezien je mijn tanden niet ziet..
wat ik eigenlijk bedoel wat echt het verschil in dikte is...
Je kan trouwens ook gewoon een knoopje in de floss/tape leggen...
ik denk overigens dat als hele mini stokers niet passen een rager al helemaal niet gaat passen onder tegen mijn tandvlees.. anders had ik daar meteen wel voor gekozen, lijkt me stuk makkelijker dan flossen
Chris