:cry: Ok ik heb dus net uitgevonden wat me te wachten staat over 5 daagjes, een implantaat!... m´n voortand wordt afgeschaafd en dan gaan ze een `chirurgische ingreep` doen.. ik wil niet!! Er staat dat het rechtstreeks in het kaakbeen wordt geimplanteerd en dat het tandvleesweefsel moet genezen.. ik denk dat ik maar ga emigreren.. Ik las ook nog elders in dit forum dat er dan allemaal witte doeken overal liggen en allemaal enge dingen... (nogmaals) :cry:
Een implantaat wordt beslist niet zomaar gezet, daar moet je het ook duidelijk over gehad hebben met je tandarts: overwegen wat de beste oplossing is voor het opvullen van het gat, toestemming hebben gegeven en zo, een informed consent formulier hebben ingevuld, een begroting hebben ontvangen (de meeste verzekeringen vergoeden dit niet), etc.
Overigens valt een implantaat-operatie reuze mee (ik heb er zelf 1). Niets witte doeken hoor (bij mij in ieder geval niet).
Niet zo'n zorgen maken hoor! Hoe gemakkelijk dat ook gezegd (maar niet gedaan) is. En laat je niet bang maken door allerlei 'enge' verhalen!
:smt006 Monique