pijn

Author:
mattjijs
Posted:
di, 11/15/2005 - 16:09
goeden dag ik ben matthijs en heb een giga probleem ik heb zo'n pijn als ik bij de tand arts ben dat ik er niet meer tegen kan ik heb een heel slecht gebit zeg maar waardeloos gebit maar wil er heel graag wat aan laten doen zijn hier goedde pijn loze oplossingen voor
m.v.g matthijs
Bergie

goeden dag ik ben matthijs en heb een giga probleem ik heb zo'n pijn als ik bij de tand arts ben dat ik er niet meer tegen kan ik heb een heel slecht gebit zeg maar waardeloos gebit maar wil er heel graag wat aan laten doen zijn hier goedde pijn loze oplossingen voor
m.v.g matthijs

Tot het m.v.g. gedeelte dacht ik even dat je "." toets het niet deed En je shift toets is ook niet helemaal lekker geloof ik ;)

Maar hoezo heb je pijn als je bij de tandarts ben? Tijdens wat voor behandeling? Wel of geen verdoving? Wat mankeert er zoal aan dat (waardeloze) gebit van jou waar die pijn eventueel weg kan komen?
di, 11/15/2005 - 17:06 Permalink
dj

Niet speciaal op jou gericht hoor Matthijs, maar de volgende link is wel een goed stuk, waar heel veel mensen wel wat van kunnen leren. Daarom link ik hem toch maar eens. Bedenk wel, het stuk is bedoeld als richtlijn voor heel technische computer-forums, niet voor een forum als het onze. Toch is het wel goed het eens te lezen, het zou vele mensen helpen antwoorden op forums te krijgen. Dit stuk staat op heel veel forums ergens is de forumregels/tips genoemd.

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html
di, 11/15/2005 - 17:19 Permalink