tandartsbezoek

Author:
charly3020
Posted:
za, 11/19/2005 - 14:28
Beste,

Ik ben een angstpatiënt met een soort van tandfobie. Ik heb een lage pijndrempel en denk van het minste pijntje dat er iets mis is met één van mijn tanden. Ik ga dan ook regelmatig naar de tandarts, altijd 2 keer per jaar maar soms nog meer.

Ik heb een lieve tandarts maar voel me altijd opnieuw gegeneerd als ik een afspraak maak om te laten nazien. Als ik me angstig voel over een tand en die angst gaat niet vanzelf over, maak ik meestal een afspraak. Ik ben beetje bang dat mijn tandarts denkt : 'daar heb je hem weer'. Dit is misschien wel een foute interpretatie van mij want in die zin heb ik nog nooits iets opgemerkt bij haar. Nu heb ik weer pijn en zou graag eens langs gaan.

Mijn vraag: Vindt een tandarts het vervelend als iemand te dikwijls terug komt voor controle.
minique

Ik denk dat de meeste tandartsen zoiets hebben van: liever 10x te veel dan 1x te weinig. Mijn tandarts denkt er in ieder geval wel zo over en ook op dit forum heb ik zoiets al eens gelezen van tandartsen.

Probeer je daar dus niet teveel zorgen over te maken!

:smt006 Monique
za, 11/19/2005 - 15:25 Permalink
load

Mijn tandarts zegt altijd als ik weer wegga. Als je denkt dat er tussendoor iets is, bel dan even.
Mocht er iets zijn kan je er beter zo vroeg mogelijk bij zijn.
Ik spreek uit ervaring.. (ahum)
Dus gewoon gaan :wink:

load
ma, 11/21/2005 - 09:25 Permalink
Traveller

He Charly,