Dental Med

Author:
Ingrid26
Posted:
di, 11/22/2005 - 12:01
Ik kreeg net een tip op een ander forum over Dental Med.
Dit zou een goed middel zijn bij ontstekingen aan de tand.
Heeft het wel zin om dit middel te gebruiken tegen de pijn waarvan ik denk dat het een ontsteking is?
De verstandskies klopt, brand en steekt....
Het zout water goedje heb ik inmiddels al door de gootsteen weg gespoelt.

Gr Ingrid
minique

Ik ken Dental Med niet, weet niet hoe dat werkt, maar een middel als Corsodyl, waar chloorhexidine in zit, zou ik niet 'zomaar' (en dan bedoel ik zonder overleg met tandarts of mondhygiënist) gaan gebruiken. Het heeft nogal wat bijwerkingen (verkleuring van tanden/kiezen, brandende tong, smaakverandering - alles van voorbijgaande aard, maar toch).

:smt006 Monique
di, 11/22/2005 - 12:37 Permalink
Ingrid26

Dank je wel voor het advies!

Aan corsodyl begin ik dan ook niet.

Over Dental Med denk ik dan nog wel even na, dan lees ik eerst even wat er op de verpakking staat. Waar het precies voor is bedoeld.

Het gaat mij gewoon om een middel wat een ontsteking verhelpt want ik heb ook van meerdere kanten gehoord dat tandartsen een ontstoken verstandskies niet trekken. Is dit waar?

Aan de andere kant heb ik ook weer zoiets van, donderdag moet ik naar de tandarts en hij kent zn vak en doet er dan wat aan (trekken mag ik hopen). Misschien is die kies wel helemaal niet ontstoken en kan hij gewoon getrokken worden. Maar dat weet ik dus niet. Ik weet wel dat hij me echt pijn doet, kloppen, branden, steken, echt vervelend.

Ik begin het ook in mijn lijf te voelen. Heb zo'n loom gevoel, net alsof je een beetje grieperig bent, gewoon helemaal niet lekker zijn.
Ik voel ook best warm aan zei mijn moeder gisteren.

Kan ik misschien gewoon beter rustig aan doen en ipv paracetamol inbrufen in nemen? Of maken die 2 geen verschil uit?
Sorry van al die vragen...

Gr Ingrid
di, 11/22/2005 - 12:55 Permalink