Hoi hoi,
Ik heb eigenlijk even wat vraagjes over mijn gebit.. ik heb opzich een heel mooi recht gebit alleen heb ik ruimte tussen mijn tanden en voor ook een vrij grote diasteem, nou heb ik deze gedeeltelijk op kunnen laten vullen maar het is niet naar mijn zin ik vind nu mijn voortanden vrij groot in verhouding met de rest, en heb nosteeds een behoorlijke spleet.. nou wil ik zo graag een mooi dicht gebit hebben! is dit altijd mogelijk met een beugel?? zo ja wat voor, en hoe lang ongeveer? en zijn die stukjes opvulling van poselein nog wel weer af te halen??
by the way ik ben 26 jaar..
alvast bedankt voor reactie!
groetjes Nonnie
Ik heb eigenlijk even wat vraagjes over mijn gebit.. ik heb opzich een heel mooi recht gebit alleen heb ik ruimte tussen mijn tanden en voor ook een vrij grote diasteem, nou heb ik deze gedeeltelijk op kunnen laten vullen maar het is niet naar mijn zin ik vind nu mijn voortanden vrij groot in verhouding met de rest, en heb nosteeds een behoorlijke spleet.. nou wil ik zo graag een mooi dicht gebit hebben! is dit altijd mogelijk met een beugel?? zo ja wat voor, en hoe lang ongeveer? en zijn die stukjes opvulling van poselein nog wel weer af te halen??
by the way ik ben 26 jaar..
alvast bedankt voor reactie!
groetjes Nonnie
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, mocht je nog vragen hebben kun je het altijd laten weten.
:smt006 Geke
En weet u ook of die poseleinen stukjes er weer van af te slijpen zijn?? ze hebben toen wel een klein beetje aan mijn eigen tanden geslepen namelijk?
En als ik zou besluiten het te doen, is zo'n doorzichtige blokjes beugel dan ook een optie of heeft dit meer nadelen? en wat kost het dan ongeveer, beetje een schatting zegmaar?
alvast bedankt voor uw reactie!
Heel veel succes, laat maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke