help, nog steeds pijn na trekken kies

Author:
brandje
Posted:
wo, 11/23/2005 - 17:09
Ik heb 3 dgn geleden kies laten trekken (bovenkant) na 2 wkn pijn, wkb etc. Nu nog steeds dezelfde pijn. Er is wel een stukje bot meegekomen bij het trekken vd kies en er is gehecht. Gister heeft de ta het schoongespoeld met waterst. persoxide. maar pijn is er nog steeds. Hij zegt dat het wel 2 wkn kan aanhouden, is dat normaal? Wie heeft er nog meer ervaring mee?? Ik word gek en slik me rot aan pijnstillers.
kristin.smets

Hoi,

Heb een 6 weken geleden een kies laten trekken, en nog steeds pijn, vooral bij het kauwen of dichtbijten.

Misschien moet ik wel naar de kaakchirurg, maar vind wel dat de pijn precies afneemt.

Heb ook een aantal WKB gehad aan die kies, misschien dat het daarom wat langer duurt?

Heb ook gehoord dat niet alleen je tandvlees moet genezen, maar ook het bot.
Wie weet er meer over?

Wil niet te vlug weeral vanalles laten doen, zonder zeker te zijn dat het effectief helpt

Groetjes
Krisje
wo, 11/23/2005 - 21:24 Permalink
brandje

Hoi,
Bedankt voor je reactie, pff 6 wkn??
Bij mij is de pijn er gewoon zonder dat ik iets doe. Tot nu toe neemt de pijn ook nog niet af (gelukkig ook niet meer toe). Er is bij het trekken van de kies wel een stukje bot afgebroken dat aan de kies bleef "plakken" zeg maar. Moet jij pijnstillers slikken of is het zonder ook wel uit te houden?
grtz brandje
do, 11/24/2005 - 07:19 Permalink
minique

Je kunt je voorstellen dat er heel wat is gebeurd met het trekken. Ook de kiezen ervoor/erachter kunnen wat pijnlijk zijn. Dat kan inderdaad wel 2 weken aanhouden, waarbij de pijn wel steeds minder moet worden.
Als de tandarts er eergisteren nog naar gekeken heeft, dan moet je proberen je niet al teveel zorgen te maken en het de tijd gunnen om te genezen.

Sterkte!

:smt006 Monique
do, 11/24/2005 - 08:37 Permalink