Ik heb steeds vaker pijnlijk tandvlees en er breken ook vaker stukken kies af. Ik heb veel vullingen in mijn mond. Ik begin nu het punt te bereiken dat ik het helemaal gehad heb met dat gebit en vraag me af hoe het nou ineens zo slecht kan gaan (binnen 2 jaar tijd). Ik bezoek elk half jaar de tandarts en laat alles ook goed schoonmaken (mondhygieniste). Maar ik word nu toch echt angstig om een afspraak te gaan maken omdat ik op steeds meer plekken in mijn mond gevoelig ben. Terwijl ik eerder nooit bang was. Wordt het nu gewoon allemaal te slecht dan? ik weet het niet hoor. Ik gebruik Sensodyne en dat verlicht wel iets maar het avondeten is vaak vervelend en een banaan eten kan ook heel pijnlijk zijn. Het is een zeurende pijn die zo'n 10 seconden aan blijft houden. Wat is dit? ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Soms denk ik moet ik dan maar een kunstgebit, maar, nee dat lijkt me ook niks hoor.
Ik hoop dat de oorzaak van de pijn snel boven water is, heel erg veel sterkte ermee en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is.
:smt006 Geke