Author: prinsesje Posted: do, 11/24/2005 - 22:13 Weet iemand toevallig welke verzekeringsmaatschappij een beugel voor mensen ouder dan 18 jaar in 2006 vergoed? Met vriendelijke groet, Prinsesje :smt006 Senna Tandartsverzekeringen en vergoedingen Hallo Prinsesje, Als ik mij niet vergis, en goed heb gehoord. Dan zo agis, 90 procent vergoeden, orthodontistie behandeling........(wel aanvullende verzekering). Gr. Senna. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 11/26/2005 - 00:59 Permalink prinsesje Het probleem is alleen dat agis in 2006 hartstikke duur is. Ik ben laatst langs geweest en toen werd mij verteld dat de premie voor aanvullende verzekering ongeveer 110 euro zou zijn :o Dit is toch belachelijk veel!! Groetjes Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 11/26/2005 - 14:11 Permalink Senna verzekeringsmaatschappij die een beugel voor 18+ vergoed? Ok, maar dat wist ik niet. Maar goed, dan heb ik niks gezegd. Gr. Senna. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 11/26/2005 - 14:14 Permalink 1827 weergaves
Senna Tandartsverzekeringen en vergoedingen Hallo Prinsesje, Als ik mij niet vergis, en goed heb gehoord. Dan zo agis, 90 procent vergoeden, orthodontistie behandeling........(wel aanvullende verzekering). Gr. Senna. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 11/26/2005 - 00:59 Permalink
prinsesje Het probleem is alleen dat agis in 2006 hartstikke duur is. Ik ben laatst langs geweest en toen werd mij verteld dat de premie voor aanvullende verzekering ongeveer 110 euro zou zijn :o Dit is toch belachelijk veel!! Groetjes Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 11/26/2005 - 14:11 Permalink
Senna verzekeringsmaatschappij die een beugel voor 18+ vergoed? Ok, maar dat wist ik niet. Maar goed, dan heb ik niks gezegd. Gr. Senna. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren za, 11/26/2005 - 14:14 Permalink
Tandartsverzekeringen en vergoedingen
Als ik mij niet vergis, en goed heb gehoord. Dan zo agis, 90 procent vergoeden, orthodontistie behandeling........(wel aanvullende verzekering).
Gr. Senna.
Dit is toch belachelijk veel!!
Groetjes
verzekeringsmaatschappij die een beugel voor 18+ vergoed?
Gr. Senna.