Ik heb 7 maanden geleden een paar vullingen (witte) gekegen. Gelijk nadat de verdoving was uitgewerkt kreeg best veel pijn aan mij tanden. maar dit duurde maar 2 dagen.
2 maanden erna heb ik aan 1 tand veel pijn gehad bij warm en koud eten en bij kauwen. Daar ben ik voor naar de tandarts geweest en hij zei dat ik moest poesten met sensodyne en als het niet overging moest ik terug komen. Het is toen wel overgegaan na een maand ofzo.
Maar nu heb (7 maanden na de vullingen). Heb ik nog veel meer last van mijn ene tand. De hele dag door. Het begon in 1x toen ik een kop warme chocolade melk wilde drinken. Ik heb er nu al 2 dagen aan een stuk door last van. Als ik koud water drink of iets anders koud wordt de pijn even minder maar deze neemt al weer snel toe. En bij het eten of drinken van warme dingen word het erger.
Nu heb ik vrijdag een afspraak met de tandarts. Is dit snel genoeg? En wat denken jullie dat het is (wat voor behandeling kan ik verwachten?)?
O ja en hoe kan ik de pijn tot en met vrijdag verlichten wat het lijkt steeds erger te worden. Gisteren kwam ik al amper in slaap van de pijn.
Alvast heel erg bedankt.
2 maanden erna heb ik aan 1 tand veel pijn gehad bij warm en koud eten en bij kauwen. Daar ben ik voor naar de tandarts geweest en hij zei dat ik moest poesten met sensodyne en als het niet overging moest ik terug komen. Het is toen wel overgegaan na een maand ofzo.
Maar nu heb (7 maanden na de vullingen). Heb ik nog veel meer last van mijn ene tand. De hele dag door. Het begon in 1x toen ik een kop warme chocolade melk wilde drinken. Ik heb er nu al 2 dagen aan een stuk door last van. Als ik koud water drink of iets anders koud wordt de pijn even minder maar deze neemt al weer snel toe. En bij het eten of drinken van warme dingen word het erger.
Nu heb ik vrijdag een afspraak met de tandarts. Is dit snel genoeg? En wat denken jullie dat het is (wat voor behandeling kan ik verwachten?)?
O ja en hoe kan ik de pijn tot en met vrijdag verlichten wat het lijkt steeds erger te worden. Gisteren kwam ik al amper in slaap van de pijn.
Alvast heel erg bedankt.
Heel veel sterkte ermee en laat nog maar even weten hoe het afgelopen is. Als er nog onduidelijkheden zijn kun je het ook altijd laten weten.
:smt006 Geke
De pijn is vanaf dat ik dat kopje warme chocomel heb gedronken niet meer weg gegaan (zondag). Het wordt soms wel erger en soms minder.
Ik heb nu ook niet meer gekauwd met die kant van de mond of warm drinken aan die kant van mijn mond laten komen. Dus ik weet niet wat er dan gebeurt. Ik weet alleen dat koud water het eventjes verlicht maar daarna komt het gewoon weer net zo hard terug.
Maar als ik lig lijkt het wel erger te zijn.
Ik heb nu een asparine ingenomen en dit verlicht de pijn wel een beetje voor een tijdje. Ik heb dan alleen nog pijn als ik er op druk en niet constant. Dadelijk voor het slapen gaan nog eentje zodat ik tenminste goed in slaap kom.