tanden bleken vs tandkristal

Author:
babsj
Posted:
za, 12/03/2005 - 23:07
Ik heb een vraagje;
Al een poos loop ik erover te denken om mijn tanden te laten bleken, maar ik heb sinds 2 jaar een kristalletje op mijn tand, gezet door Toothfairy. Het is geen diamantje, maar ik denk een bergkristal.
Ik ben er bijzonder aan gehecht :roll: , dus daarom wil ik niet dat ie beschadigd raakt door het bleken.
Weet iemand of het bleken mijn kristal zal beschadigen??

Alvast bedankt voor het meedenken :D

Babsj
fransaki

Nee, alleen bleekt het niet onder het steentje dus als die er afvalt dan heb je een vlekje op die plaats. Je kan hem er ook afhalen en na het bleken weer oplijmen. :smt003
zo, 12/04/2005 - 09:54 Permalink
babsj

Dank je wel voor je antwoord :smt023
Eraf en erop lijkt mij niet zo'n goed plan, aangezien hij nu muurvast zit, en ik in mijn omgeving al diverse vriendinnen heb gezien bij wie het steentje er heel snel aflag. Laat ik de goden dan maar niet verzoeken :smt003

Babsj
zo, 12/04/2005 - 13:41 Permalink
fransaki

Dank je wel voor je antwoord :smt023
Eraf en erop lijkt mij niet zo'n goed plan, aangezien hij nu muurvast zit, en ik in mijn omgeving al diverse vriendinnen heb gezien bij wie het steentje er heel snel aflag. Laat ik de goden dan maar niet verzoeken :smt003

Babsj

Heeft niks met goden te maken alleen met er op de juiste manier oplijmen, namelijk hechtlak iets over de rand van het steentje te laten lopen zodat die hem omvat........ Meestal moet ik ze na een jaar of twee weer met moeite af halen.
zo, 12/04/2005 - 15:27 Permalink