geen mooie lipvorm door tanden

Author:
roosje22
Posted:
za, 12/10/2005 - 01:20
ik zit ergens mee. mijn onderkaak en bovenkaak zijn een beetje naar voren geschoven waardoor ik geen mooie lippenvorm heb. nu al zodanig dat de tanden een afdruk maakt in mijn onderlip als ik lach, en mijn lippen niet meer mooi in model zijn

wat kan ik hier tegen aan doen. kunnen ze in prinsipe ietsie naar achter geschoven worden of zo iets

pleas help me want het is echt vervelend. vind mezelf zo echt niet mooi en ik lach niet op me gemak.

liefs roosje
joek

Je bedoelt een zogenaamde overbeet?

Zou een beugel dan geen goed idee voor je zijn?

Mijn zoon had een flinke overbeet, hij heeft een jaar een blokbeugel gedragen. Nu heeft hij een prachtige mond.

Het is natuurlijk wel even afzien.

Groetjes,
Joke
za, 12/10/2005 - 14:50 Permalink
de digitale tandarts

Het profiel echt veranderen als je uitgegroeid bent, kan eigenlijk alleen d.m.v. chirurgische ingrepen. Behalve inspuiten van silconen en botox worden ook kaken of delen van een kaak chirurgisch verplaatst:

Zie ook http://www.drbart.nl en dan orthognatische chirurgie

Persoonlijk vind ik het een hele zware ingreep en zou ik het niet in jouw geval niet in overweiging nemen.
za, 12/10/2005 - 19:44 Permalink
roosje22

thanks mensen voor jullie reactie. zo een zware ingreep zou ik dus echt niet nemen want dat kan ik niet aan. maar door middel van een beugel of zo kan het dus niet naar achteren verschoven worden. :cry: is er geen andere oplossing..

liefs roosje
zo, 12/11/2005 - 01:23 Permalink