Kauwend lief 's nachts!

Author:
Mievian
Posted:
wo, 12/14/2005 - 11:20
Hallo iedereen

ik had een vraagje! Eigenlijk is het best grappig, maar toch maak ik me er wat zorgen over. Het grappige is: ik praat voortduren in mijn slaap waarmee mn vriendje me altijd uitlacht, maar wat hij doet, vind ik veel vreemder! Terwijl hij slaapt word ik soms wakker van hem, omdat hij precies zit te eten in zijn slaap, en dat maakt natuurlijk een immens lawaai, want er zit geen eten in zn mond waardoor het allemaal nogal klakt. Ook maakt hij er nogal wat andere geluiden bij, ik hoor zijn speeksel, zijn keel.. Eerst dacht ik dat hij gewoon aan het dromen was over eten, maar het komt echt voortduren voort! Als we nog even praten, en hij valt in slaap, dan vijf minuten later begint het al! Ik erger me er niet echt aan, maar vroeg me wel af wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn? Ik hoor op dit forum veel mensen die klagen over knarsetanden maar dit is het dus echt niet!
Iemand een idee??
Groetjes !!
Lieneke

Ohwww ja dat doet mn vriend ook! Van die fijne smakgeluidjes alsof hij aan moeders borst ligt. Misschien beetje droge mond of zo?
wo, 12/14/2005 - 18:10 Permalink
Mievian

Ohwww ja dat doet mn vriend ook! Van die fijne smakgeluidjes alsof hij aan moeders borst ligt. Misschien beetje droge mond of zo?

Ik weet het niet, hij kauwt echt, die tanden gaan zo hard op elkaar, hoe hij er zelf niet wakker van word begrijp ik zelfs niet! Ik denk trouwns dat het nog niet zo heel erg lang kan zijn, slechts enkele weken dat ik het hoorde, en we zijn al twee jaar samen. Waarom dan plots nu? Waarschijnlijk is het wel heel onschuldig, maar ik hoorde er nog niet veel van.. Iemand?
wo, 12/14/2005 - 22:57 Permalink
Mievian

yep, is knarsen.

Bedankt iedereen voor de uitleg en links. Jullie hebben me al veel verder geholpen. Ik las zoveel over knarsen maar stelde me er blijkbaar een te bepaald geluid bij voor, blijkbaar houdt het veel meer in.
Jullie waren een grote hulp, heel erg bedankt.
We zullen er best eens over praten.. want als het stress ofzo zou zijn, tis echt nog niet lang dat hij het doet, dus zou het wel kunnen he..

Dankje!
do, 12/15/2005 - 16:22 Permalink