Is het gebruikelijk dat een tandarts regelmatig een bloedvat raakt tijdens het boren in een kies?
Vandaag is mijn oude vulling verwijderd en een nieuwe geplaatst. Helaas raakte mijn tandarts schijnbaar een bloedvat. Dit is dus eerst gestelpt door hem voordat de vulling is geplaatst. Echter, de kans op een ontseking of pijn (en wellicht wortelkanaalbehandeling) is nu 50/50 gaf hij aan.
Ik heb het idee dat mijn tandarts wel erg vaak een bloedvat raakt of verkeerd boort. Want dit is niet de eerste keer bij mij, met het gevolg na het vernieuwen van een oude vullig dat ik terug moest komen voor een wortelkanaalbehandeling.
Is dit dagelijkse praktijk.
Groeten Tosk
Vandaag is mijn oude vulling verwijderd en een nieuwe geplaatst. Helaas raakte mijn tandarts schijnbaar een bloedvat. Dit is dus eerst gestelpt door hem voordat de vulling is geplaatst. Echter, de kans op een ontseking of pijn (en wellicht wortelkanaalbehandeling) is nu 50/50 gaf hij aan.
Ik heb het idee dat mijn tandarts wel erg vaak een bloedvat raakt of verkeerd boort. Want dit is niet de eerste keer bij mij, met het gevolg na het vernieuwen van een oude vullig dat ik terug moest komen voor een wortelkanaalbehandeling.
Is dit dagelijkse praktijk.
Groeten Tosk
Ik heb nog nooit zoiets als jij gehad.
Waarbij ik niet wil zeggen dat het aan je tandarts ligt. Misschien iets aparts van jouw kiezen?
Groetjes,
Joke
De tandarts zei dat het gat van de oude vulling inderdaad diep was het was wel degelijk een bloeding in de kies.Maar dat kan de tandarts toch ook op de foto zien. Ik baal hier ontzettend van want ik kwam zonder problemen binnen en begin mij nu af te vragen of het wel nodig was om de oude vulling te vervangen.
Ik heb nu al een zeurpijn aan mijn kies en hoop erg dat de napijn van de behandeling is en niet dat ik dit weekend nog in de stoel lig met een fikse ontsteking.
Groeten Tosk.