op zoek naar goede en begripvolle kaakchirurg in omg haarlem

Author:
carol
Posted:
do, 12/15/2005 - 13:04
Zoals vele mensen in NL heb ook ik een angst voor de tandarts.
Nu heb ik al jaren geen noemenswaardige klachten gehad, tot het afgelopen tandarts bezoek.
De tandarts vertelde mij dat mijn verstandskies eruit moet. Dit tot mijn grote schrik.
Ik ben al 3 keer naar het spaarne ziekenhuis in hoofddorp geweest om een afspraak te maken, maar ook 3 keer teruggekomen, zonder resultaat.
Ik heb de eerste keer aan de secretaresse gevraagd wat de procedure wordt. Ze vertelde mij dat er een foto wordt gemaakt en dat de behandeling dan direct plaatsvind. Dat was voor mij al reden genoeg om de afspraak uit te stellen.
Ik heb met mijn tandarts een zakelijk verstandhouding. Hij is een fantastische tandarts maar met menselijke vaardigheden van 0,0%!
De laatste keer toen ik huilend in de stoel aan hem vroeg waar hij ging boren, riep hij al lachend : Overal!!! hahahaha
Mijn angst voor de tandarts is niet groot genoeg om niet meer te gaan. Ik dwing mijzelf iedere keer weer om toch de stap weer te zetten.

Nu ik naar de kaakchirurg moet ben ik van plan om eerst een chirurg te vinden die begrip en compassie kan tonen.
Ik wil daarom ook dringend een beroep doen op mensen die ervaringen hebben met een kaakchirurg van het spaarne ziekenhuis uit hoofddorp.
Vertelt u mij aub welke geduldige en begripvolle tandarts u heeft getroffen?

alvast vriendelijk bedankt voor de genomen moeite

mvg
cjl muller
minique

Voor mensen die willen reageren: lees ook deze topic voordat je namen gaat geven!

@Carol:
Je kunt natuurlijk vragen of je eerst een afspraak kunt maken voor alleen een consult bij deze kaakchirurg. Dan kun je zelf eens 'aanvoelen' wat voor een persoon het is en of het een beetje 'klikt'.

Ik vind het trouwens erg dapper van je dat je toch netjes blijft gaan ondanks je angst!

:smt006 Monique
zo, 12/18/2005 - 11:47 Permalink
Bang kippetje

Hi Carol
Ik heb dan geen ervaring met de kaakchirurg uit Hoofddorp.
Maar ik ga zelf naar 1 in Woerden in het Hofpoort ziekenhuis.
Ik vondt de eerste keer ook heel zenuwslopend,maar de gevoelens waren meteen weg.
Toen ik de man zag hij was geduldig en legde alles duidelijk uit in gewone mensen taal.
Er viel ook gelijk een last van mijn schouders, zelf moet ik mijn verstandkiezen laten
trekken.
Als voorbereiding voor de kaakoperatie, dus het wordt wel heftig!
Maar ja hier spreek ik dan als Bangg kippetje dat ik ben!!
Als de eerste indruk maar goed zit met de kaakchirug en het juist aanvoelt.
Heel veel power en sterkte :smt121 :smt121 :smt121
zo, 12/18/2005 - 23:43 Permalink