Kaakchirurg of tandarts?

Author:
Panfluit
Posted:
ma, 12/19/2005 - 14:16
Op de foto bij de kaakchirurg waren wortelresten zichtbaar van kies 46. Te groot om mee rond te blijven lopen zei de chirurg. Ik kon een afspraak maken om deze te laten verwijderen, maar ik ga ook in feb naar Kerkrade voor een behandeling onder narcose bij de tandarts aldaar. Kan een tandarts ook deze wortelresten verwijderen of kan alleen de kaakchirurg dat. Het is ongeveer 2 jaar geleden dat die kies getrokken is.

Gabrielle
carabelli

In principe kan een tandarts ook gewoon wortelresten verwijderen, maar het moet je wel liggen en de ene tandarts heeft meer met kleine chirurgische ingrepen dan de ander.

Dat is ook de reden dat de ene tandarts het wel zelf doet en de andere tandarts doorverwijst naar de kaakchirurg.

Neem anders even contact op met Kerkrade of zij de wortelresten zelf verwijderen of dat zij daarvoor ook doorverwijzen, dan weet je meteen waar je aan toe bent en heb je voldoende tijd om je daarop in te stellen.

Met vriendelijke groet
ma, 12/19/2005 - 15:22 Permalink
Panfluit

Dank u wel voor de snelle reaktie.

Ik heb inmiddels contact gehad met Kerkrade. Ze hebben de foto van de intake erbij gehad en gaan ervan uit dat ze deze wortelresten ook kunnen verwijderen tijdens de behandeling.

Hele geruststelling.

Gabrielle
ma, 12/19/2005 - 16:13 Permalink