Help kan ik een facing?

Author:
Robinvanoosten1
Posted:
zo, 12/18/2005 - 20:50
Hallo mensen

Ik heeb een spleet tussen mijn tanden en ik ben daar niet blij mee :P
Daarom zou ik wel een facing willlen nemen maar dan moet je lansgaan
om ej tadnen te laten zien maar mijn vraag is de spleet is zon 2 a 2,5 mm
is dat niet te groot adners gaak voor niets langs kan iemand mij hier antwoord op geven aub

m.v.g

Robin!!
de digitale tandarts

Voordat je zoiets laat doen kan je een proefopstelling laten maken zodat bekeken kan worden of je tanden niet onnatuurlijk breed worden. Natuurlijk kan je zelf ook aan de hand van een foto en een programma als photoshop aan de slag.
zo, 12/18/2005 - 20:55 Permalink
dj

Nou, misschien vind je tandarts er heel wat anders van, maar dat kunnen we van hier niet zeggen. Als je samen besluit aan facings te gaan beginnen is het een normale vraag om eerst een proefopstelling te willen zien.

Inderdaad een afspraak maken en zien wat eruit komt. Meestal zal je tandars ook andere manieren om hetzelfde te bereiken overwegen en je dat voorleggen.
ma, 12/19/2005 - 18:20 Permalink
dj

Nee hoor, je kunt het altijd aan ons vragen maar soms kunnen we er geen antwoord op geven. Jij wilt weten wat er bij jou kan. Dat is moeilijk te zeggen .. daarvoor moet je echt zelf bij een of meerdere tandartsen langs.

Als je nou had gevraagd "is het over het algemeen mogelijk spleetjes van 2 a 3 mm weg te werken met facings" dan is het antwoord, "meestal wel". Soms vind een tandarts dat niet verstandig, dat kan aan vanalles liggen. Meestal hebben ze dan gelijk.

Maar, het is goed om je te realiseren dat niet iedereen het resultaat van facings (bij zichzelf) mooier vind, dat er andere dingen mis zouden kunnen gaan. Een keer voor niets naar de tandarts is echt wel het minste wat er fout kan gaan.

Doeg,
di, 12/20/2005 - 07:27 Permalink