hey,
ik heb vijf dagen geleden mijn kiezen aan de linkerkant laten trekken... ik ben gister weer naar de kaakchirurg geweest omdat er zo een vieze smaak vanuit die hoek kwam. daar moest ik telkens van overgeven. de chirurg vertelde mij dat ik een gestoord genezingsproces heb en spoelde het even... het doet zo verselijk veel pijn ik weet me gewoon geen raad meer... ik ben een paracetamol verslaafde aan het worden, want iets zwaarders mag ik niet ivm mijn epilepsie..
iemand een idee om het iets dragelijker te maken???? en kan ik eten met de kerst???
ik heb vijf dagen geleden mijn kiezen aan de linkerkant laten trekken... ik ben gister weer naar de kaakchirurg geweest omdat er zo een vieze smaak vanuit die hoek kwam. daar moest ik telkens van overgeven. de chirurg vertelde mij dat ik een gestoord genezingsproces heb en spoelde het even... het doet zo verselijk veel pijn ik weet me gewoon geen raad meer... ik ben een paracetamol verslaafde aan het worden, want iets zwaarders mag ik niet ivm mijn epilepsie..
iemand een idee om het iets dragelijker te maken???? en kan ik eten met de kerst???
Ik ben er altijd een beetje huiverig van om zoiets 'zomaar' te gaan doen, maar je kunt de kaakchirurg morgen natuurlijk even bellen om te vragen of dat mag!
:smt006 Monique
Er bestaat ook zoiets als te voorzichtig zijn. Toen ik aan beide kanten een ontsteking had na het trekken van m'n beide verstandskiezen onder en dus de gaten moest gaan uitspuiten, ging de pijn aan 1 kant maar niet over en ben ik een week later nog eens teruggegaan naar de tandarts. Die kwam tot de conclusie dat er nog wel wat troep in de holte zat, waardoor het niet goed kon genezen.
:smt006 Monique