Hallo
Hoop dat iemand me kan helpen loop met mijn hoofd tegen de muur.
heb 21 dec mijn verstandkies links onder bij de tandarts laten trekken.
ging best makkelijk zei hij!!. voordat de verdoving uitgewerkt was verging ik van de pijn. Ben dezelfde dag terug gegaan was niks aan de hand. Donderdags weer terug niks aan de hand had alleen de hele nacht geen oog dichtgedaan paracetamol hielp niet.
Vijdags weer terug nu constateerde hij een botontsteking kon 14 dagen duren maar moest elke dag minder worden.
3 maal daags goed uitspoelen dat doe ik ook heel zorgvuldig.
kom dinsdag maar even terug 27 dec.
De hele kerst op pijnstillers geleefd nou ik vandaag bellen heeft hij helemaal geen dienst tot 2 januari. Ander nummer gebeld maar wilde me niet helpen (de tandarts had geen plaatsvervanger geregeld..Vreemd) nu toch een tandarts aan de telefoon gekregen en die zei dat ik moest spoelen met waterstofperoxide nu doe ik dat maar ben zo bang dat t fout afloopt. ik weet t niet meer de pijn is niet minder en slik nog dagelijk 3 ibuprofen 400 per dag..
Weet iemand wat ik moet doen heb t idee dat de pijn steeds verder naar mijn kaak bij mijn voortanden trekt.
groetjes franka
Hoop dat iemand me kan helpen loop met mijn hoofd tegen de muur.
heb 21 dec mijn verstandkies links onder bij de tandarts laten trekken.
ging best makkelijk zei hij!!. voordat de verdoving uitgewerkt was verging ik van de pijn. Ben dezelfde dag terug gegaan was niks aan de hand. Donderdags weer terug niks aan de hand had alleen de hele nacht geen oog dichtgedaan paracetamol hielp niet.
Vijdags weer terug nu constateerde hij een botontsteking kon 14 dagen duren maar moest elke dag minder worden.
3 maal daags goed uitspoelen dat doe ik ook heel zorgvuldig.
kom dinsdag maar even terug 27 dec.
De hele kerst op pijnstillers geleefd nou ik vandaag bellen heeft hij helemaal geen dienst tot 2 januari. Ander nummer gebeld maar wilde me niet helpen (de tandarts had geen plaatsvervanger geregeld..Vreemd) nu toch een tandarts aan de telefoon gekregen en die zei dat ik moest spoelen met waterstofperoxide nu doe ik dat maar ben zo bang dat t fout afloopt. ik weet t niet meer de pijn is niet minder en slik nog dagelijk 3 ibuprofen 400 per dag..
Weet iemand wat ik moet doen heb t idee dat de pijn steeds verder naar mijn kaak bij mijn voortanden trekt.
groetjes franka
Ik heb dit ook gehad na het trekken van m'n verstandskiezen onder en moest toen ook met een monoject uitspuiten met (verdunde) waterstofperioxide.
Ik denk dat je niet al te bang moet zijn dat het fout afloopt. Gebruik de zoekfunctie van het forum ook maar eens om wat verhalen te lezen over alveolitis.
Misschien kun je trouwens die tandarts die je aan de lijn hebt gehad of je huisarts wel vragen om wat sterkere pijnstillers (brufen 600 werkte bij mij prima).
Sterkte ermee!
:smt006 Monique
Dit middel werkte geweldig en op mijn vraag waarom de andere chirurgen dit niet gedaan hadden vertelde zij mij dat door dit middel de wond minder snel dicht ging. Omdat zij het zelf een keer had meegemaakt was zij tot de conclussie gekomen dat veel pijn ook de genezing belemmerde. Ik was het geheel met haar eens en was blij dat zij dit bij mij heeft toegepast.
Dus vraag aan je tandarts of er echt geen andere middelen zijn en vertel anders dit verhaal.
Veel sterkte
dank je