Hallo,
Ik heb al heel lang last van ontstoken tandvlees. M'n tandarts zegt dat ik moet flossen, wat ik ook doe! Alleen het helpt niet. Ik gebruik ook al Paradontax tandpasta en de stokjes. Alleen door die stokjes bloedt het wel erger. De ruimte tussen mijn kiezen zijn erg klein. Ragers passen niet en de flinterdunne stokjes passen ook haast niet. Ook het spoelen met Bocasan helpt niet.
Weet u misschien wat zou helpen, want ik word er een beetje moedeloos van. Alvast bedankt!
Ik heb al heel lang last van ontstoken tandvlees. M'n tandarts zegt dat ik moet flossen, wat ik ook doe! Alleen het helpt niet. Ik gebruik ook al Paradontax tandpasta en de stokjes. Alleen door die stokjes bloedt het wel erger. De ruimte tussen mijn kiezen zijn erg klein. Ragers passen niet en de flinterdunne stokjes passen ook haast niet. Ook het spoelen met Bocasan helpt niet.
Weet u misschien wat zou helpen, want ik word er een beetje moedeloos van. Alvast bedankt!
oke bedankt! Maar wat doet de mondhygienist dan? En moet ik er dan vaak heen? Want ik ga al twee keer per jaar naar de tandarts...
De MH maakt alles heel goed schoon en dat is heel prettig. Doordat de MH kan zien waar er veel/weinig tandsteen of tandplak zit, kan hij/zij een poetsadvies geven die bij jou past. Ook leggen ze precies aan je uit hoe je om moet gaan met stokers/ragers en floss e.d.
Ik gebruikte helemaal geen stokers en wist ook niet hoe ik daarmee om moest gaan, en nu gebruik ik het allemaal bijna dagelijks, maar heb geen ontstoken tandvlees meer :D
Je kan het bestellen op internet via http://www.gengigel.nl of bij de grotere apotheek.
Succes