hopeloos

Author:
hopeloosje
Posted:
ma, 12/26/2005 - 14:18
Hoi allemaal

Jullie zijn echte helden stuk voor stuk ik wil daar ook graag bijhoren alleen ben ik dus niet zo'n held :(

ik lees nu al maanden dit forum en nu ga ik dan toch maar eens mijn verhaaltje neerzetten.

ik heb vroeger op een internaat gezeten waar ik dus voor de laaste keer naar de tandarts ging dit kwam doordat ik al errug angstig was voor de tandarts en die tandarts die ik daar kreeg was niet echt bevorderlijk voor mijn angst!! nu naar ongeveer 15 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest kan iedereen zich wel voorstellen wat het probleem is.

ik heb nu dus 3 afebroken kiezen tot op het tandvlees en hier zal het in de toekomst waarschijnlijk ook wel niet bij blijven als ik geen hulp ga zoeken vandaar dat ik nu maar alle moed bijelkaar geschraapt heb en dit berichtje plaats

ik heb inmiddels veel positieve dingen gelezen over de kliniek in kerkrade en ik hoop dat ze mij ook kunnen helpen ik durf alleen nog niet te bellen want ik schaam me dood om iemand in mijn mond te laten kijken :oops: .

nou ik hoop dat er iemand me een steuntje kan bieden :cry:

groetjes hopeloosje
Panfluit

Hallo hopeloosje,

Ik heb zelf net een intake achter de rug in Kerkrade en ook mijn kinderen zijn daar behandeld. Ze veroordelen je daar echt niet, krijgen natuurlijk veel mensen in de stoel die net als jij door hun angst een slecht gebit hebben. Ze vragen wat jouw wensen zijn en bespreken dan eerlijk met je wat hun advies en hun mogelijkheden zijn. Als je belt voor een intake hoef je verder niets uit te leggen, je hoeft zowiezo geen verantwoording af te leggen, wel even vermelden dat het om een narcose behandeling gaat. De receptioniste legt uit wat er gaat gebeuren. Gewoon zakelijk, maar als je vragen hebt worden die ook uitgelegd. Ik snap best dat je je schaamt, maar Kerkrade biedt je wel een kans om hier vanaf te komen.
Ik hoop dat je de moed vindt om te bellen, je leest hier allemaal positieve berichten, dus ga ervoor!

Groetjes Gabrielle
di, 12/27/2005 - 17:43 Permalink
Moon

Hallo hopeloosje!

Ik vind je al heel dapper dat je dit hier neer durft te schrijven. Het moeilijkste is en blijft toch om open te zijn over dit soort dingen!
Gelukkig hoor je hier eigenlijk alleen maar hele positieve verhalen over kerkrade, en ik hoop dat dat je eigenlijk al een klein beetje de steun geeft die je nodig hebt.

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!
di, 12/27/2005 - 17:48 Permalink
hopeloosje

bedankt voor jullie snelle reactie,

tsja ik hoop dat ik er goede moed uit kan putten het is makkelijker gezegd dan gedaan he !!
dan maar zien als goed voornemen voor 2006

morgen misschien een mailtje sturen naar kerkrade

hopeloosje
vr, 12/30/2005 - 20:13 Permalink